اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

روحانیان پرچمدار بصیرت امت هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از روحانیان به عنوان پرچمداران آگاهی و بصیرت‌بخشی به امت در رسیدن به نقطه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی یاد کرد.

روحانیان پرچمدار بصیرت امت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در گردهمایی روحانیان شهرستان نیر اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با تهدیدها و چالش‌های مختلف در حوزه‌های متعدد روبه‌رو است که برای خروج و رهایی از این مشکلات و تنگناها تنها عامل مؤثر همگرایی و وحدت امت اسلامی و دوری از هرگونه ترفند و تردید تهدیدآمیز دشمنان است.

وی با یادآوری اینکه امروز انقلاب اسلامی در حرکت راسخ و بی‌بدیل خود حاضر نیست به هیچ ابرقدرتی باج دهد، تصریح کرد: ما در حالی سالگرد ارتحال امام و قیام تاریخی 15 خرداد را در پیش داریم که آن پیر سفر کرده به ما یاد داده در دفاع از اسلام و حقیقت دین کوتاه نیاییم.

ستوده خاطر نشان کرد: روحانیان باید با شناخت جایگاه و رسالت تاریخی خود بکوشند تا تهدیدها و فتنه‌های دشمنان را به اشکال مختلف برطرف کرده و سلامت جامعه را از لحاظ مادی و معنوی تضمین کنند.

این مسئول فعالیت تبلیغی روحانیان استان اردبیل را در مناطق مرزی و محروم مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: باید بر دامنه آن افزوده شود.

وی رسالت خطیر فرهنگی و دینی روحانیان را رسالتی جامع و جهادگونه توصیف کرد و یادآور شد: هر حرکتی که در مناطق محروم در صیانت از انقلاب صورت بگیرد، جهادی مقدس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه روحانیان باید در تمام عرصه‌های دفاع از اسلام پیشتاز باشند، اضافه کرد: در این برهه حساس که انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراها در پیش است این روحانیان هستند که باید بکوشند مردم را در انتخاب اصلح و معیارها و ملاک‌های صحیح راهنمایی و هدایت کنند.

 

* حقیقت قیام 15 خرداد به نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان نیر هم در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن 14 و 15 خرداد گفت: امام راحل حقیقتی غیر قابل انکار و کتمان است که در تاریخ بشریت به عنوان ابرمرد تحول‌ساز نام و یادش همیشه زنده است.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی با اشاره به اهمیت قیام 15 خرداد به رهبری امام راحل افزود: در شکل‌گیری انقلاب و استقرار نظام اسلامی این حرکت بی‌نظیر بوده است.

وی از تمام سخنرانان، صاحبان تریبون و خطبا خواست آرمان بلند قیام 15 خرداد و سیره امام راحل را به نسل آینده تبیین کرده و آن را روشنگری کنند.

انتهای پیام/62006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول