اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ استاندار گلستان در بزرگداشت سردار اسماعیلی

بزرگ‌ترین زرادخانه ایران اسلامی مردم هستند

استاندار گلستان با اشاره به اینکه دکترین دفاعی ما در جنگ‌افزارها نیست بلکه در لایه‌های مردمی است، گفت: بزرگ‌ترین زرادخانه ایران اسلامی مردم هستند.

بزرگ‌ترین زرادخانه ایران اسلامی مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جواد قناعت صبح امروز در مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال سردار محمد اسماعیلی در حسینیه 14 معصوم این شهرستان با اعلام اینکه ایران اسلامی یکی از مقتدرترین کشور دنیا است که پنجه در پنجه نظام سلطه انداخته، بیان داشت: به هر کجای جهان اگر رجوع کنید صحبت از کشورمان ایران است.

وی در اثبات این ادعا که ایران از قدرتمندترین کشور دنیا است، افزود: این ادعا در حد شعار و بلوف سیاسی نیست و می‌توان آن را در حرف‌ها و اعترافات کارشناسان غربی و دشمنان و همچنین در بیانات و فرمایشات رهبر انقلاب اثبات کرد.

قناعت با اشاره به اینکه زمان تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تقریبا به نیمه راه رسیده و تجربه نشان داده در دقایق پایانی و روزهای انتهایی صحنه پرشورتر، بهتر و پرهیجان‌تر می‌شود، گفت: با بررسی نیمه نخست تبلیغات انتخاباتی که کارشناسان برجسته غربی با انعکاس اخبار انجام داده مشاهده کردند که تاکنون این تبلیغات در ایران از کل زمان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا بیشتر بوده است.

استاندار استان گلستان بیان داشت: ما به عنوان ابرقدرتی هستیم که اتفاقات سیاسی‌مان برای دنیا بسیار مهم و اثرگذار است زیرا در سال گذشته دیدیم که در مناظره انتخاباتی اوباما و رقبایش بیش از 50 درصد صحبت‌هایشان راجع به ایران و سیاست‌هایشان در مورد کشورمان بوده است.

قناعت با اشاره به بیداری اسلامی و جریان‌های مردمی دنیا و بیانات رهبر انقلاب تصریح کرد: معظم‌له فرمودند " صفحه مهمی از تاریخ جهان در حال ورق خوردن است و جهان به پیچ تاریخی بزرگی رسیده است".

دشمن می گوید نفوذ معنوی ایران باعث شده تمام کشورهای منطقه نگاه‌شان به ما باشد

این مقام مسئول یادآور شد: دشمن نیز در این خصوص اظهار دارد که نفوذ معنوی ایران باعث شده تمام کشورهای منطقه نگاه‌شان به جمهوری اسلامی ایران بوده و از این کشور الگو بگیرند.

وی با اعلام اینکه نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی نیز می‌گوید که در بین مردم اسرائیل امام امت و رهبری ایران اردو زدند و همه جا حرف آنها است، ابراز داشت: تئوریسین‌های اروپایی نیز اذعان دارند امام و رهبری سر پیچ تاریخ تابلو زدند و همه را به سوی خود می‌کشانند.

قناعت خاطر نشان کرد: شش ابرقدرت دنیا در 1+5 می‌خواهند کشور ما را مهار کنند ولی اعتراف کردند که نمی‌توانند.

 ایران اسلامی به دنبال زرادخانه هسته‌ای و بمب اتمی نیست

نماینده عالی دولت در استان گلستان با ابراز اینکه ایران اسلامی به دنبال زرادخانه هسته‌ای و بمب اتمی نیست، اذعان داشت: بزرگترین زرادخانه ایران اسلامی مردم و ملت ما هستند که نمونه قدرت بارز آن در روزهای بزرگ 22 بهمن، روز قدس و 9 دی هویدا می‌شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تحریم دشمنان در عصر حاضر علیه ایران بسیار هوشمند است و نقطه عطف آن تحریم بانک مرکزی و فروش نفت کشورمان است، اظهار داشت: در سال 66 با جنگ نفت‌کش‌ها آمریکا در بدترین شرایط با تحقق اهدافش توانست درآمد نفتی ما را به 75 درصد برساند و در سال‌های بعد آن تحقق درآمد نفتی ما به کمتر از 95 درصد نمی‌رسید تا اینکه در سال 91 برای نخستین بار در طول تاریخ انقلاب درآمد نفتی کشورمان به 56 درصد محقق شد.

وی با تاکید بر اینکه دکترین دفاعی ما در جنگ‌افزارها نیست بلکه در لایه‌های مردمی است، گفت: مردمی بودن انقلاب ما از آنجایی به اثبات می‌رسد که در روستاهای کوچکی با زیر 100 خانوار 25 شهید تقدیم انقلاب می‌شود و در همین شهرستان آمل محله‌ای را نمی‌توان پیدا کرد که خانواده شهید یا شهدایی در آن زندگی نکنند.

به گزارش فارس، قرار بود سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این مراسم به آمل سفر کند که با ترافیک سنگین محور مواصلاتی هراز این سفر لغو شد.

انتهای پیام/86012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول