اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان:

قالیباف اهل آزمون و خطا نیست

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان گفت: قالیباف کارآمدی و توانمندی خود را در عرصه اجرا اثبات کرده و به هیچ وجه فرصت‌های پیش روی کشور را صرف آزمون و خطا نمی‌کند.

قالیباف اهل آزمون و خطا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عربزاده شامگاه سه‌شنبه در جمع هواداران دکتر قالیباف در جنوب دشتستان اظهار داشت: اجرای منویات رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی تکلیفی است که تمامی دوستداران نظام و انقلاب اسلامی بر عهده دارند و از تمامی ظرفیت‌های موجود باید برای آن بهره برد.

وی افزود: رهبری بصیر انقلاب اسلامی همیشه شرایط کشور را به‌طور دقیق رصد می‌کنند و بر اساس شرایط نقشه راه را در اختیار آحاد جامعه اسلامی قرار می‌دهند و در سال جاری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقشه‌ راهنمایی است که رهبری برای طی مسیر در اختیار مردم ایران اسلامی قرار داده‌اند.

عربزاده خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین مصادیق حماسه سیاسی است که ولی امر مسلمین جهان بر آن تاکید دارند و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات این مهم را محقق می‌سازند و بر دهان دشمنان نظام مشتی محکم می‌کوبند.

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان بیان داشت: در ماه‌های اخیر کشور شرایط خاصی را سپری کرده و اهمیت انتخابات 24 خرداد به جهات مختلف از انتخابات‌های قبل بیشتر است.

وی اضافه کرد: امروز کشور ما با مشکلات مختلفی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجرایی و ... مواجه است که رفع این مشکلات دغدغه اصلی تمامی مردم است و انتخاب رئیس‌جمهور کارآمد در رفع موانع و مشکلات پیش رو اثرگذاری بالایی دارد.

عربزاده برنامه‌ریزی را مهم‌ترین نیاز دولت بعد دانست و ابراز داشت: با توجه به مشکلات موجود در کشور دولت آتی باید با برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد وارد عرصه مدیریت شود تا بتواند در کوتاه‌مدت بخش بالایی از مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: دکتر قالیباف در هفت سال گذشته با همکاری نخبگان و کارشناسان هر منطقه اقدام به شناسایی نواقص و مشکلات و برنامه‌ریزی کارآمد برای رفع این مشکلات کرده و برنامه دقیق و منسجمی که قالیباف در اختیار دارد از اتلاف وقت در مسیر رفع مشکلات جلوگیری می‌کند.

این فعال سیاسی متذکر شد: قالیباف کارآمدی و توانمندی خود را در عرصه اجرا اثبات کرده و به هیچ وجه فرصت‌های پیش روی کشور را صرف آزمون و خطا نمی‌کند و بر اساس برنامه‌های تعیین شده برای تحقق اهداف کشور تلاش می‌کند.

عربزاده به برنامه تفصیلی قالیباف برای هر استان، گفت: در برنامه تفصیلی دکتر قالیباف پتانسیل‌ها و ظرفیت‌‎های موجود در تمامی مناطق کشور شناسایی شده و این امر سبب می‌شود که تمامی ظرفیت‌های بالقوه مناطق به بالفعل تبدیل شود.

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان اظهار داشت: کارنامه موفق کاری و عزم جدی ایشان در مناصب و مسئولیت‌های مختلف اجرایی که بر عهده داشته، بزرگترین ضمانت برای تحقق برنامه‌ها و اهداف ایشان برای پیشرفت میهن اسلامی است.

عربزاده با تاکید بر اینکه در برنامه‌های این نامزد جهادی پرهیز از حاشیه اصل قرار گرفته، تصریح کرد: پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی از دغدغه‌های مهم دکتر قالیباف است و در راستای عدالت و با استفاده از تمامی قابلیت‌ها و توانمندی‌های مردم ایران اسلامی برای تحقق این هدف تلاش می‌‎کند.

انتهای پیام/2452/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول