اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مظاهری:

آیت‌الله طاهری زحمات زیادی برای انقلاب متحمل شدند

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: آیت‌الله طاهری در زمره علمای مبرزی بودند که از اوان نهضت اسلامی امام خمینی (ره) در صف مبارزه با رژیم طاغوت ستمشاهی وارد شده و در این راه، مرارت‌ها و رنج‌های متعددی را متحمل شدند.

آیت‌الله طاهری زحمات زیادی برای انقلاب متحمل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مظاهری، ایشان در پیامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله طاهری اظهار کرد: ارتحال حضرت ‌آیت‌الله آقای حاج سید جلال‌الدین طاهری «رضوان‌الله تعالی ‌علیه» را به هم خاندان مُصاب به ویژه به بیت و فرزندان محترم و نیز به شاگردان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت می‌گویم.

در ادامه این پیام آمده است: این عالم فقید در زمر علمای مبرزی بودند که از اوان نهضت اسلامی امام راحل عظیم‌الشأن(ره) در صف مبارزه با رژیم طاغوت ستمشاهی وارد شده و در این راه، مرارت‌ها و رنج‌های متعددی را متحمل شدند و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز در منصب نمایندگی آن امام عزیز در استان اصفهان و امامت جمعه اصفهان، خدمات متعددی را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حوزۀ علمیه اصفهان تقدیم کردند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ایشان علاوه بر حضور مکرر در جبهه‌های دفاع مقدس، فرزند برومند خود را نیز به اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم داشتند و اینک پاداش و اجر معنوی این زحمات و خدمات در محضر خداوند کریم و منان موجب جلب رضوان الهی برای ایشان خواهد بود.

در ادامه آمده است: از خداوند متعال علوّ درجات ایشان و صبر و اجر همۀ بازماندگان را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/63008/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول