اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با نادیده گرفتن بحران کنونی ترکیه

«اردوغان» در «رباط» نیز سنگ معارضان سوری را به سینه زد

نخست‌وزیر ترکیه در سفر به مغرب، با نادیده گرفتن بحران جاری در کشورش، بر روی مسئله سوریه تمرکز و اعلام کرد که کنفرانس بین‌المللی «ژنو 2» بدون حضور معارضان سوریه موفقیتی نخواهد داشت.

«اردوغان» در «رباط» نیز سنگ معارضان سوری را به سینه زد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «عاجل»، «رجب طیب اردوغان» که در سایه خشونت‌های جاری علیه صدها معترض ترک در کشورش، به مغرب سفر کرده است، با نادیده‌ گرفتن بحرانی که کشورش با آن درگیر شده است به مسئله سوریه پرداخت و گفت که کشورش به کمک ضروری به ملت سوریه که در شرایط دشواری به سر می‌برد، پایبند است.

وی با اشاره به نقش مهم معارضان سوریه در توقف خونریزی‌ها در سوریه تاکید کرد که نشست ژنو 2 که به زودی برگزار خواهد شد، بدون مشارکت معارضان سوری، به اهدافش دست نخواهد یافت.

اردوغان در ادامه درباره موفقیت‌آمیز برگزار شدن کنفرانس ژنو دو و دستیابی به یک راهکار اساسی برای بحران سوریه ابراز امیدواری کرد.

این درحالی است که ترکیه چند روزی است که شاهد درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و معترضان در استانبول است و تاکنون دو نفر کشته و هزار نفر زخمی و نزدیک به هزار نفر دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول