اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

1500 نفر از مردم تویسرکان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند

عصر امروز یک‌هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم تویسرکان برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل به مرقد بنیانگذار انقلاب اعزام شدند.

1500 نفر از مردم تویسرکان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز با حضور مسئولان یک‌هزار  500 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان تویسرکان برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) به تهران اعزام شدند.

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه امام راحل رژیم طاغوت شاهنشاهی را سرنگون کرد، افزود: امام خمینی (ره) با نابودی حکومت ظلم و با بنیان حکومت دینی در کشور ایران، قدرت پوشالی استکبار را در هم ریخت و زمینه ظلم‌ستیزی برای ملل جهان را مهیا کرد.

عسگر مجیدی با بیان اینکه امام راحل به ملت ایران عزت و اقتدار داد، افزود: امام (ره) با همت و همدلی و حمایت مردم در مقابل استکبار ایستاد و ذلت آمریکا را به همه جهانیان ثابت کرد.

وی ابراز داشت: امام راحل با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) توانست موج اسلام‌خواهی را در کره خاکی گسترش دهد.

فرمانده سپاه تویسرکان نیاز نسل امروز به اندیشه امام را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: انتقال تمام ارزش‌های و آرمان‌های امام (ره) و شهدا در هر برهه زمانی باید با برنامه‌سازی به‌روز در قالب‌های برنامه‌های متفاوت، برای مقابله با برنامه دشمنان در دسترس مردم قرار گیرد.

وی ابراز داشت: ملت ایران اسلامی در همه برهه‌ها و زمان‌ها در طول حیات 34 سال انقلاب با وحدت و همبستگی در صحنه حضوری بی‌مانند داشتند.

مجیدی افزود: امروز می‌طلبد همه در یک وحدت کلمه در این روزهای حساس با هوشیاری و آگاهی و اطاعت محض از ولایت روز 24 خرداد ماه سال جاری حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال همچون سال‌های گذشته برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های مختلفی در تویسرکان در حال اجراست گفت: امروز یک‌هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم تویسرکان به منظور تجدید میثاق با امام خمینی(ره) در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل در 14 خرداد ماه سال جاری به تهران اعزام شدند.

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه این سفر معنوی دو روزه است، بیان داشت: گروه مبلغان روحانی در برنامه‌ای منسجم در راستای آگاهی و تبیین شخصیت امام(ره) به زائران اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و هم پاسخگوی سئوالات و شبهات زائران هستند.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی در مدت زمان این دو روز را از برنامه‌های این سفر عنوان کرد و ابراز داشت: مسابقه در قالب فردی و گروهی در بین زائران با محوریت سخنان مقام معظم رهبری و امام (ره) و طرح‌های فرهنگی و بصیرتی به منظور ترغیب و تشویق زائران برای مطالعه و شناخت، انجام می‌شود.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول