اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قهاوند خبر داد

تجدید میثاق 300 قهاوندی با آرمان‌های امام راحل

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند از اعزام 300 نفر از عزاداران امام راحل از قهاوند به مرقد مطهر خبر داد.

تجدید میثاق 300 قهاوندی با آرمان‌های امام راحل

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت:‌ 300 نفر از بسیجیان قهاوند برای تجدید میثاق با امام راحل به حرم مطهر اعزام می‌شوند.

وی افزود: در طی مسیر برنامه‌های مختلف فرهنگی از قبیل ختم صلوات و مسابقه سفرنامه برای زائران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قهاوند با اشاره به توزیع بروشور شهدای شاخص در بین بسیجیان عنوان کرد:‌ از دیگر برنامه‌های مهم ما در این سفر تشکیل گردهمایی سیاسی با مبحث انتخابات و حماسه سیاسی است.

وی با بیان اینکه حرکت کاروان امشب بعد از نماز مغرب و عشا است، ادامه داد: در طی مسیر کلیپ‌هایی در رابطه با زندگینامه امام (ره) برای عزاداران پخش می‌شود.

رجبی تصریح کرد:‌ ویژه‌برنامه‌‌هایی نیز به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه در سطح شهر قهاوند و تمام مساجد و محلات که در آن‌ها پایگاه‌های مقاومت وجود دارد، برگزار می‌شود.

وی از برگزاری‌ نشست‌ها و جلسه‌های مختلفی در سطح پایگاه‌های مقاومت خبر داد و گفت:‌ در این نشست‌ها سخنرانان به ابعاد شخصیت امام (ره) می‌پردازند و دیدگاه امام (ره) در مسائل مختلف به خصوص انتخاباتی و سیاسی را برای شرکت‌کنندگان بیان می‌کنند.

فرمانده سپاه قهاوند با بیان اینکه امام (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و معمار کبیر حق حیات معنوی بر همگان دارد، افزود: ما با حضور خود در مراسم گرامیداشت ایشان به همگان نشان می‌دهیم که همواره حامی و پشتیبان ولایت ‌فقیه هستیم و از انقلابی که امام (ره) ‌مؤسس آن بودند تا آخرین قطره خون خود دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/89006/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول