اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه اعلام کرد

واگذاری پروژه هواشناسی ارومیه به سرمایه‌گذار

رئیس دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه گفت: پروژه هواشناسی ارومیه در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و با کاربری پیشنهادی تفریحی، تجاری و مسکونی به سرمایه‌گذار واگذار شد.

واگذاری پروژه هواشناسی ارومیه به سرمایه‌گذار

صادق خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پروژه هواشناسی در امتداد هواشناسی ارومیه یکی از پروژه‌های واگذار شده به منظور سرمایه‌گذاری در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و با کاربری پیشنهادی تفریحی، تجاری و مسکونی است.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده برای واگذاری پروژه کارواش و کافی‌شاپ در ارومیه به سرمایه‌گذار، تصریح کرد: در صورت توافق با سرمایه‌گذار، زمین این پروژه با مساحت سه هزار مترمربع که هم‌اکنون کاربری فضای سبز دارد با میزان سرمایه‌گذاری سه میلیارد ریال واگذار می‌شود.

خاتمی نحوه واگذاری پروژه کارواش و کافی‌شاپ در ارومیه را مشارکت مدنی عنوان کرد و اذعان داشت: آورده شهرداری ارومیه زمین پروژه است و سرمایه‌گذار تمام هزینه‌های راه‌اندازی این پروژه را به عهده دارد.

رئیس دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه افزود: کارواش و کافی‌شاپ ارومیه در یک طبقه و با کاربری پیشنهادی فضای سبز، تجاری-خدماتی و رفاهی احداث می‌شود.

وی به آماده واگذاری بودن پروژه پارکینگ عطایی در خیابان عطایی ارومیه اشاره کرد و ابراز داشت: زمین این پروژه پنج هزار و 200 مترمربع و کاربری فعلی آن مسکونی است.

خاتمی به نحوه واگذاری پروژه پارکینگ عطایی به صورت مشارکت مدنی اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه در هشت طبقه و با کاربری پیشنهادی تجاری، خدماتی و پارکینگ عمومی احداث می‌شود.

انتهای پیام/61010/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول