اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی دادگستری خراسان جنوبی:

اصل نخست در عدم فساد اخلاقی دین‌گرایی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: اصل نخست در عدم دچار شدن به فساد اخلاقی، دین‌گرایی و ارزش‌گرایی است.

اصل نخست در عدم فساد اخلاقی دین‌گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدباقر باقری امشب در نشست توجیهی- آموزشی کاندیداهای چهارمین دوره شوراهای شهر بیرجند با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: برگزاری قانونمند و سالم انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در آن از مؤلفه‌‌های قدرت نرم در جهان امروز است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از رضایت‌مندی بیشتر مردم از نظام حاکم است.

با حضور در انتخابات سبب خلق حماسه سیاسی شویم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه جهان در وضعیت کنونی در پیچ تاریخی قرار گرفته است، اذعان داشت: در این شرایط مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند.

باقری افزود: در چند روز آینده با حضور خود در انتخابات سبب خلق حماسه سیاسی می‌شویم.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) اساس بعثت خود را بر اخلاق پایه‌گذاری می‌کند،‌ متذکر شد: به طور قطع این اخلاق انسان است که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

عمل زیبا برگرفته از اخلاق است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اضافه کرد: هر عمل زیبایی که از هر عاملی سر می‌زند، منبعث از اخلاق آن فرد است.

باقری با اشاره به انسانی که وجودش را رذایل اخلاقی فراگرفته است، تصریح کرد: از این فرد اعمال شرورانه سر می‌زند.

وی با بیان اینکه منشور اخلاقی انتخاباتی باید بر اعمال ما حاکم شود، یادآور شد: اخلاق اسلامی را در سرلوحه عمل خود قرار دهیم.

اجرای عدالت در اجرای قانون تبلور پیدا می‌کند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی، مقام معظم رهبری را به عنوان هدف شیرین و عالی برای کاندیداها دانست و گفت: باید از تمام توان خود برای پرهیز از جنجال استفاده کنیم.

باقری با بیان اینکه اصل نخست در رعایت فساد اخلاقی دین‌گرایی و ارزش‌گرایی است، ادامه داد: محور عمل و اندیشه ما اسلام و اخلاق ما باید بر مبنای اخلاق پیامبر صورت گیرد.

وی قانون‌گرایی و اجرای عدالت را یکی از محورهای اصلی کاندیداها دانست و اذعان داشت: در آیات قرآن از عدالت محوری به عنوان اساس کارها یاد شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای عدالت در اجرای قانون تبلور پیدا می‌کند، خاطر نشان کرد: اگر عدالت اجرا شد قانون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/69010/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول