اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

راهیان نور راهبردی کارآمد برای مقابله با جنگ نرم است

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، حرکت فرهنگی و اثربخش راهیان نور را راهبردی کارآمد برای مقابله با جنگ نرم دشمن علیه کشور عنوان کرد.

راهیان نور راهبردی کارآمد برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی در آیین تجلیل از خادمان شهدا و راهیان نور استان اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور نقش بسیار مؤثری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‎های آینده دارد که خوشبختانه طی سال‌های اخیر مورد استقبال خوب جوانان و علاقمندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این تفکر ارزشی در پیشرفت و اهداف انقلاب مؤثر بوده که ثمرات آن را که عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی است را در ایران و خارج از مرزهای کشور مشاهده می‎کنیم.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را موجب آشنایی مردم و نسل جوان با شهادت‌طلبی، استکبار ستیزی، صبر، مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام دانست و ادامه داد: اعزام افراد از اقشار مختلف و تجلی یاد و خاطره و ایثار شهدا و بیان فداکاری‌ها به نسل جوان، باعث ماندگاری این فرهنگ و حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن می‌شود.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را حرکتی ارزشمند در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: یکی از راه‌های خلق حماسه سیاسی و لبیک‌گویی به خواسته مقام معظم رهبری شرکت گسترده در انتخابات 24 خرداد است.

وی تأکید کرد: ملت ایران باید با حضوری پرشور در انتخابات بار دیگر اطاعت‌پذیری کامل از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همچنین ولایت‌مداری و دفاع همه جانبه از اسلام، قرآن و ولایت فقیه را به جهانیان ثابت کنند.

در این مراسم از تعدادی از خادمان شهدا و راهیان نور استان مرکزی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/87007/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول