اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

تبلیغات در چارچوب قانون اولویت کاندیداهای شورای اسلامی باشد

فرماندار سقز با تاکید بر رعایت قانون انتخابات توسط نامزدهای شوراهای اسلامی، گفت: کاندیداها نباید خارج از قوانین و مقررات انتخابات اقدامی داشته باشند، چرا که این چنین مواردی تخلف محسوب می‌شود.

تبلیغات در چارچوب قانون اولویت کاندیداهای شورای اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ظهر امروز به منظور آشنایی کاندیداهای شورای اسلامی با دستورالعمل تبلیغات انتخابات و قوانین مربوط به آن با حضور 69 نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر سقز نشستی توجیهی در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهرستان سقز برگزار شد.

فرماندار سقز در این جلسه با تسلیت ایام سالروز ارتحال معمار بزرگ انقلاب و قیام خونین 15 خرداد گفت: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در راستای پیروزی انقلاب اسلامی بود و اگر این قیام سرنوشت‌ساز نبود، قطعا این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و همه ما مرهون خون پاک شهیدانی هستیم که در این راه جانشان را در طبق اخلاص نهادند.

نادر فخری با تقدیر از هیئت نظارت و اجرایی در امر انتخابات افزود: دستگاه‌های چهارگانه در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبین کار اصلی‌ خود را به بهترین شیوه انجام داده‌اند، به طوری که از 97 نفر داوطلب ثبت‌نام کرده در شهر سقز و صاحب 69 نفر تایید شده‌اند که جای بسی تقدیر دارد.

فخری در ادامه به بیان اینکه عرصه انتخابات عرصه مجاهدت، جنگ با دشمن، محبوبیت و مقبولیت عزت نظام مقدس ایران اسلامی است اظهار داشت: انتخابات پیش‌رو حساس‌ترین نوع انتخابات است که در این 34 سال گذشته چنین انتخاباتی صورت نگرفته است و باید همگان در زمینه انتخابات پرشور تلاش کنند تا شاهد خلق حماسه سیاسی دیگری باشیم.

فرماندار سقز در خصوص ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم به عنوان اصلی‌ترین و هدف داوطلبان یاد نمود و اذعان داشت: انتظار می‌رود شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم قرار گرفته شود تا اهداف مدنظر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات محقق شود.

فخری با اشاره به نزدیک شدن آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع کاندیداهای شهرستان سقز و صاحب اظهار داشت: عمل کردن خلاف قانون و مقررات انتخابات توسط نامزدها و حامیان آنها جرم است، لذا باید کاندیداها و طرفدارانشان در چارچوب قانون تبلیغات کنند.

وی تصریح کرد: حضور با شکوه و گسترده مردم مهم‌ترین اصل در انتخابات 24 خرداد است و داوطلبان مطمئن باشند که از آرای انها صیانت می‌شود.

فخری خاطرنشان کرد: داوطلبان ملزم به رعایت مواد قانونی در تبلیغات انتخاباتی خود هستند، چرا که لازمه برگزاری یک انتخابات با شکوه قانون‌مداری است.

وی بیان داشت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی براساس قانون از شانزدهم خرداد می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و اجرای تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد و هیچ یک از این افراد مجاز به تبلیغات زود هنگام نیستند.

انتهای پیام/79010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول