اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم پرسپولیس:

فولادی را بر فشنگ‌چی ترجیح می‌دهیم/ وضعیت کریمی هنوز مشخص نیست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور فولادی را در تیم پرسپولیس بر فشنگ‌چی ترجیح می‌دهیم و به تمدید قرارداد این بازیکن اقدام کرده‌ایم.

فولادی را بر فشنگ‌چی ترجیح می‌دهیم/ وضعیت کریمی هنوز مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی دایی ظهر امروز در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در اردبیل اظهار داشت: در روزهای آینده قرارداد با سه بازیکن نهایی خواهد شد که از گفتن نام آنها معذوریم، اما به هواداران قول می‌دهیم که این بازیکنان از توان فنی و تاکتیکی خوبی برخوردار هستند.

وی با یادآوری اینکه کادر فنی پرسپولیس سعی دارند تیم را ظرف یک ماه آینده آماده حضور در رقابت‌های لیگ کنند تا نتایج مطلوب به دست آید، خاطرنشان کرد: ما امروز تمریناتمان را در دو نوبت صبح و عصر در مرکز قهرمانی اردبیل ادامه می‌دهیم و بازیکنان زیر‌ نظر بدنساز تیم به حفظ آمادگی جسمی و روحی پرداختند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس از قطعی شدن دیدار پرسپولیس با تیم آرتا سبلان اردبیل و یک تیم دیگر در روزهای آینده خبر داد و یادآور شد: پنج‌شنبه و یکشنبه هفته آینده دیدارهای تدارکاتی ما در ورزشگاه علی دایی یا تختی اردبیل برگزار خواهد شد.

دایی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد با کریمی بازیکن سرشناس پرسپولیس نیز گفت: کریمی در قطر و همراه با تیم ملی است که بعد از بازگشت رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد تا در صورت تمایل این بازیکن در پرسپولیس ادامه بازی‌اش را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در دو روز اخیر حضور تیم فوتبال پرسپولیس در اردبیل زادگاه علی دایی حال و هوای متفاوتی به محل تمرین تیم در نیر، اردبیل و محل اقامت پرسپولیس در هتل سپید سرعین بخشیده است به طوری که خیل مشتاقان فراوانی برنامه‌های اردویی تیم پرسپولیس را پیگیری می‌کنند به گونه‌ای که بیش از هزاران هوادار با حضور در محل تمرین تیم پرسپولیس علی دایی و انصاری‌فرد را که افتخار اردبیل هستند تشویق می‌کنند و وضعیت تیم به حدی است که بازیکنان با این تشویق‌ها به شور و شوق آمده و از ارادتمندی جوانان و نوجوانان اردبیلی به علی دایی بازیکن سرشناس سابق تیم ملی تعجب می‌کنند.

تیم پرسپولیس امروز در دو نوبت در شهر اردبیل تمرینات آماده‌سازی داخل سالن دارد و فردا و پس فردا در اردبیل و سرعین تمرینات چمنی خود را ادامه می‌دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از دیروز اردوی 10 روزه خود را در اردبیل آغاز کرده و قرار است در روزهای آینده بازیکنان جدید جذب شده این تیم نیز به جمع اردونشینان ملحق شوند.

انتهای پیام/62004/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول