اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی کهن:

سرمربیگری پرسپولیس افتخار من است/ از مردم لرستان عذرخواهی می‎کنم

سرمربی تیم گهر دورود گفت: افتخار می‎کنم، سرمربی پرسپولیس شوم.

سرمربیگری پرسپولیس افتخار من است/ از مردم لرستان عذرخواهی می‎کنم

محمد مایلی کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود گفت: ابتدا باید به خاطر کسب نتایج ضعیف در این چند بازی گذشته از مردم عزیز دورود و استان لرستان عذرخواهی کنم، استان لرستان و شهر دورود شایسته اینگونه نتایج نیست.

سرمربی گهر در خصوص جو سکوها در آخرین بازی گهر در لیگ برتر گفت: جو بسیار خوب بود، هواداران هر دو تیم را تشویق کردند، همچنین داوود مهابادی که سال گذشته برای لیگ برتری شدن گهر زحمت کشید را تشویق کرده و از او تشکر کردند، البته همان آقایانی که نامشان در کنار اسم داوود مهابادی برده شد، عامل رفتن داوود مهابادی از این تیم شدند.

وی در ادامه افزود: باز هم دورودی‎ها نشان دادند، با وجود تحریک‎ها بهترین تماشاگران ایران هستند، چرا که اعتراض خود را بدون هیچ‎گونه توهینی به نمایش گذاشتند.

سرمربی گهر بیان کرد: این آقایان خود را دورودی می‎خوانند اما به خاطر منافعشان دست از سر این تیم بر نمی‎دارند، آقایان را چند بار تلویزیون نشان داده و چند بار مجری‎گری کرده‎اند، خودشان را مالک تیم می‎دانند.

وی به چه حقی به بازیکن من زنگ زده و او را تهدید می‎کند که او را از فوتبال محو می‎کند، این مافیا نیست سوپر مافیا است.

مایلی کهن در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ما مشکلات زیادی داشت و ظرفیت تیم فنی بازیکنان ما به همین اندازه بود، این واقعیت فوتبال ما است که نمی‏توانید در طول شش ماه و یا یک سال بازیکن ساخت و نتایج خوب کسب کرد.

وی بیان کرد: به من پیشنهاد شد که بازی مقابل سایپا را در تهران برگزار کنیم که باشگاه سایپا هم رضایت داشت، اما من مخالفت کردم و گفتم حاضر هستم که بمیرم اما این بازی آخر خودمان را در مقابل چشم هواداران‎مان بازی کنیم، البته ما به خاطر این مردم عزیز و دوست داشتنی وظیفه ما بود که در دورود به میدان برویم.

مایلی کهن در رابطه با حضور نام وی میان گزینه‎های سرمربی‎گری تیم پرسپولیس گفت: من افتخار می‎کنم که مربی پرسپولیس شوم و اگر هم نشدم، برای فردی که انتخاب می‎شود، آرزوی موفقیت می‎کنم.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول