اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی بدنسازی تیم ملی فوتسال خبر داد

افتتاح شعبه دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در قم

مربی بدنسازی تیم ملی فوتسال گفت: شعبه دانشگاه جامع علمی کاربردی پرسپولیس در موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم افتتاح خواهد شد.

افتتاح شعبه دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قدرت‌الله باقری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم برگزار شد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس و موسسه آموزش عالی طلوع مهر برای افتتاح شعبه مرکز در این موسسه اظهار کرد: این خبر اهالی ورزش و تمام اقشار قم را خوشحال کرده است.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت جدید گام‌های مثبتی در امور آموزشی و فرهنگی برداشته و نتایج آن به زودی در عرصه ورزش کشور دیده خواهد شد.

مربی بدنسازی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه تفاهم‌نامه مذکور میان دانشگاه علمی کاربردی باشگاه پرسپولیس و موسسه آموزش عالی طلوع مهر به امضا رسیده است گفت: آموزش‌ها در حوزه‌های مختلف ورزش فوتبال صورت می‌گیرند و محتوای تفاهم‌نامه هم دارای بخش‌های مختلف و کاربردی است.

وی ادامه داد: فاصله کوتاه میان قم و تهران هم مزیت دیگری برای این مرکز خواهد بود تا در مرکز قم بتوان از اساتید و ورزشکاران دانشگاه پرسپولیس استفاده شود.

باقری با بیان اینکه آموزش مسائل تئوریک در قالب دوره‌های پودمانی صورت می‌گیرد عنوان داشت: پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، مربیگری پیشرفته و مواردی از این دست جزو این دوره‌ها هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به امکان راه‌اندازی آکادمی‌های حرفه‌ای آموزش فوتبال در قم گفت: آکادمی ورزش هم از دیگر ظرفیت‌هایی است که در قم وجود دارد؛ باشگاه پرسپولیس دارای رشته‌های ورزشی دیگری هم هست اما به دلیل علاقه مردم به فوتبال این رشته شهرت بیشتری یافته است.

وی ادامه داد: آموزش‌هایی که در دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس صورت می‌گیرد دارای تفسیم‌بندی مقطعی کاربردی بوده و نیاز به این نوع آموزش‌ها در قم کاملا احساس می‌شود.

باقری با بیان اینکه دانشگاه پرسپولیس دوره‌های دکتری را هم برگزار می‌کند افزود: چنانچه ظرفیت‌های موجود در قم پاسخگو باشند امکان برگزاری این دوره‌ها در قم هم فراهم خواهد شد.

مربی بدنسازی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: برگزاری کنفرانس‌های مشترک یکی دیگر از بخش‌های این تفاهم‌نامه محسوب می‌شود.

وی آموزش را محور توسعه در همه عرصه‌ها دانست و افزود: در بحث مسائل پروژه‌ای و پژوهشی هم شاهد هستیم که تحقیقات اصولی در ایران و قم چندان زیاد نیستند به همین دلیل پژوهش در ورزش و فوتبال یکی از بخش‌های تفاهم‌نامه میان پرسپولیس و موسسه آموزش عالی طلوع مهر است.

باقری با بیان اینکه این مرکز در قم از سال تحصیلی آینده اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد گفت: دوره‌های فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی در این مرکز برگزار خواهند شد که مقطع آن دیپلم به کاردانی خواهد بود.

مربی تربیت بدنی تیم ملی فوتسال در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: تیم ملی فوتسال ازبکستان در ماه جاری با تیم ملی ایران یک بازی دوستانه را برگزار خواهد کرد که در صدد هستیم این دیدار در شهر قم برگزار شود.

انتهای پیام/78004/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول