اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرگانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اعلام کرد

7 میلیارد ریال ارزش کالاهای ساخت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در 2 ماه

مدیر بازرگانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، ارزش کالاهای ساخت داخل این شرکت در دو ماه گذشته را بیش از 7 میلیارد ریال اعلام کرد.

7 میلیارد ریال ارزش کالاهای ساخت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در 2 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ولی محمد دهقانپور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این میزان کالا 22درصد از کل خرید انجام شده این شرکت است، تصریح کرد: افزایش خرید از تولیدکنندگان داخلی به منظور تحقق خودکفایی راهبرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی افزود: در مدت یاد شده تعداد 86 قطعه کالا و تجهیزات به دست توانمندان داخلی برای این شرکت ساخته شده است.

مدیر بازرگانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین با بیان اینکه ارزش کالاهای خریداری شده در دو ماه نخست سال جاری به 31 میلیارد و 510 میلیون ریال رسیده است، ادامه داد: در فروردین ماه امسال ارزش کالاهای خریداری شده از تولید کنندگان داخلی 5 میلیارد و 900 میلیون ریال بود که 311 قلم کالا را در بر می‌گیرد.

دهقانپور تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری ارزش خریدهای داخلی این شرکت به رکورد 24 میلیارد و 14 میلیون ریال رسید که شامل قطعات یدکی و اقلام عمومی مورد نیاز واحدهای عملیاتی شرکت است.

مدیر بازرگانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارزش ریالی اقلام خارجی خریداری شده را 825 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این رقم برای خرید 60 قلم کالای خارجی صرف شده است که تنها شامل 3 درصد از کل خریدهای انجام شده در این مدت است.

وی افزود: شناسایی و گسترش منابع داخلی تامین کالا و ارزیابی و رده بندی تامین کنندگان در راستای راهبرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای جایگزین نمودن اقتصادی تولیدات داخلی به جای کالاهای خرید خارج از هدف‌های مهم و بلند مدت مدیریت امور بازرگانی این شرکت است.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول