اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فریاد مردم بحرین در خیابان‌ها: «حمد ترا برمی‌داریم»+عکس

مردم مناطق مختلف بحرین با برگزاری تظاهرات تحت عنوان حمد ترا برمی‌داریم بر لزوم سرنگونی حمد بن عیسی سلمان آل خلیفه شاه این کشور تاکید کردند.

فریاد مردم بحرین در خیابان‌ها: «حمد ترا برمی‌داریم»+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه بحرین آنلاین ، مردم بحرین در شهرک های القُریّة، المصلى، أسود الثورة، المعامیر و المالکیة با برگزاری تظاهرات در تظاهرات با عنوان "حمد تو را بر می داریم" در چارچوب برنامه انقلابی "ملت انقلابی" بحرین شرکت کردند.

معترضان در این تظاهرات بر لزوم برکناری شاه بحرین و حق مردم در انتخاب نظام سیاسی خودشان تاکید کردند.

 

تظاهرات کنندگان تاکید کردند که به جنبش مردمی تا تحقق همه اهداف و خواسته های انقلاب ادامه خواهند داد و بر حق ملت در تعیین سرنوشت خویش تاکید کردند.

آنها همچنین خواهان آزادی بازداشت شدگان و قصاص قاتلان شهدا شدند و تاکید کردند که بحرین جای خونریزان و ویران کنندگان مساجد و هتک حرمت ها و مقدسات نیست.

مردم بحرین از فوریه سال 2011 میلادی انقلاب خود علیه رژیم حاکم را برای دستیابی به آزادی و عدالت و برابری آغاز کرده اند که این جنبش با وجود موج سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی همچنان ادامه دارد.

صدها نفر از مردم در طول این مدت شهید یا زخمی شده و یا بازداشت و به زندانهای طولانی مدت محکوم شده اند یا نیروهای بحرینی آنها را شکنجه کرده اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول