اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری:

بازی آسانی مقابل شهریار داشتیم/ به تاخیر در اعلام نتایج در سایت فدراسیون گلایه‌مندیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: متاسفانه در اعلام نتایج و ارائه جدول بازی‌ها در سایت فدراسیون فوتبال، ضعف و تاخیر وجود دارد که ما هم به آن گلایه‌مندیم.

بازی آسانی مقابل شهریار داشتیم/ به تاخیر در اعلام نتایج در سایت فدراسیون گلایه‌مندیم

مینا بارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر وب تخصصی فوتسال بانوان، یکی از منابعی است که می‌شود نتایج لیگ فوتسال را در آن دنبال کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سایت فدراسیون فوتبال و حتی وب ‌تخصصی فوتسال بانوان، اکثرا به روز نیستند و ما هم در جلسه‌ای که در دوم خرداد ماه سال‌جاری برگزار شد به فدراسیون فوتبال گلایه کردیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در خصوص بازی روز گذشته خود مقابل شهریار بیان کرد: بازی راحتی داشتیم، دو نفر از بازیکنان شهریار محروم بودند و خوشبختانه ما توانستیم با بازی خوب بچه‌ها به نتیجه پرگل 15 بر صفر دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتسال بانوان ملی حفاری مقابل باغستان شهریار به برتری 15 بر صفر رسید و تنها یک بازی دیگر برای برپایی جشن قهرمانی در لیگ برتر فوتسال پیش‌رو دارد.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول