اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت

ایجاد سامانه اینترنی گزارش‌گیری در استانداری گلستان

کارشناس برنامه‌ریزی و نظارت معاونت عمرانی استانداری گلستان گفت:برای نخستین بار در سطح کشور سامانه اینترنتی گزارش‌گیری در حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان راه‌اندازی شد.

ایجاد سامانه اینترنی گزارش‌گیری در استانداری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم تازیکه صبح امروز در جمع کارشناسان معاونت عمرانی استانداری گلستان اظهار داشت: این سامانه اینترنتی از سال 1391 به منظور دریافت گزارش‌های ارسالی کارکنان این حوزه طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در این وب‌سایت برای هر نیروی این حوزه یک نام کاربری تعریف شده و وی می‌تواند با ورود به آن، اطلاعات کاری خود را مطابق با برنامه ارائه شده در بخش مرتبط با محدوده کاری‌اش قرار دهد.

انتقال آنلاین گزارش کاری در نقاط متصل به اینترنت

تازیکه یادآور شد: در این سامانه اینترنتی که به نشانی  http://civilplanning.ir  موجود است امکان قابلیت آپلود عکس و فیلم به شکل آنلاین به منظور مستندسازی وجود دارد.

وی با اشاره به مزایای ایجاد این سایت ادامه داد: از مزایای این طرح می‌ توان به کنترل و نظارت بر روند اجرای برنامه‌‌ها، به روزرسانی یک برنامه کاری و دریافت گزارش در هر نقطه‌ای که قابلیت دسترسی اینترنت در آن وجود دارد اشاره کرد.

بخش‌های مدیریتی و نظارتی برترین‌های حوزه عمرانی گلستان

کارشناس برنامه‌ریزی و نظارت معاونت عمرانی استانداری گلستان با اشاره به بررسی عملکرد کارکنان در این سامانه اینترنتی اذعان داشت: فعالیت در این بخش به عنوان یکی از مهمترین عوامل برتر شدن نیروها در حوزه عمرانی است.

تازیکه ادامه داد: طی سال جاری فعالیت کاری مستمر و فعال در این فضای مجازی به عنوان یکی از محورهای کسب عنوان برترین‌های معاونت عمرانی در سال 1391 بوده است.

وی با اشاره به دیگر محورهای کسب رتبه برترین‌ها در حوزه معاونت امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: بیشترین برنامه‌های موفق این معاونت در سال 1391 مربوط به بخش مدیریتی و نظارتی بوده است.

تازیکه متذکر شد: انتظار می‌رود در سال جاری ارزیابی‌ها با کیفیت بالاتری نسبت به سال‌های گذشته انجام گیرد.

چندی پیش پس از ارزیابی و بررسی، نفرات برتر حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان در سال 1391 معرفی شدند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول