اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش معاون استاندار برای البرزی‌ها

سوخت یورو 4 در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت البرز توزیع می‌شود

معاون عمرانی استاندار البرز از توزیع سوخت یورو 4 در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در استان طی روزهای آینده خبر داد.

سوخت یورو 4 در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت البرز توزیع می‌شود

کاوه حدادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در دو سال اخیر توزیع سوخت با کیفیت بالا و استاندارد است.

وی تصریح کرد: هدف از این کار کاهش آلودگی هوا و عرضه سوخت با کیفیت استاندارد در حد یورو چهار بوده است و در گام نخست کلانشهر‌های کشور در اولویت اصلی قرار دارند.

معاون عمرانی استاندار البرز با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص استان البرز گفت: استان پل ارتباطی پایتخت به چند استان شمالی، شمال غربی و غربی کشور است و به همین دلیل روزانه هزاران خودرو در محورهای اصلی استان البرز تردد می‌کنند.

حدادپور ادامه داد: از سوی دیگر جمعیت شهرستان کرج به عنوان یکی از کلانشهرهای مهم کشور به صورتی است که روزانه شاهد ترافیک سنگین در برخی از خیابان‌های اصلی کرج هستیم.

وی افزود: بنابراین توزیع سوخت با کیفیت در استان تاثیر مستقیم بر کاهش آلودگی هوا در شهرستان‌های البرز به ویژه کلانشهر کرج و همچنین پایتخت دارد و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده سوخت استاندارد و با کیفیت یورو چهار به زودی در تمام جایگاه‌های استان البرز توزیع می‌شود.

*توزیع سوخت یورو 4 در چند جایگاه استان البرز

معاون عمرانی استاندار البرز با اشاره به اینکه توزیع این نوع سوخت پیش از این نیز در البرز انجام شده است، گفت: هم‌اکنون به صورت پایلوت در چهار جایگاه عرضه سوخت استان سوخت با کیفیت یورو چهار توزیع شده و مردم از کیفیت آن رضایت دارند.

حدادپور افزود: با تامین منابع مورد نیاز، از ابتدای خرداد‌ماه سال جاری سوخت یورو چهار در تمام استان البرز توزیع خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با توزیع این نوع سوخت با کیفیت شاهد کاهش آلودگی هوا در شهرستان‌های پرجمعیت استان البرز باشیم.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول