اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فدراسیون سوارکاری کشور

سرپرست هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی معرفی شد

با حضور دبیر فدراسیون سوارکاری کشور سید محسن عرفانی به عنوان سرپرست هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی معرفی شد.

سرپرست هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم معارفه سرپرست هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی صبح امروز با حضور دبیر فدراسیون سوارکاری کشور برگزار شد.

سیدعلی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی آینده ورزش سوارکاری استان را روشن ارزیابی کرد و گفت: پس از افت و خیزهای فراوان و اجرایی نشدن توافقاتی که حدود یک سال قبل در جلسه با خانواده سوارکاری خراسان‌رضوی داشتیم تصمیم گرفتیم از فرد دیگری برای مدیریت این هیئت کمک بگیریم.

وی با تاکید بر فرهنگ بالا و روشنفکرانه خانواده سوارکاری خراسان‌رضوی اظهار کرد: قطعا با حضور مدیریت جدید، تلاش مضاعف و به کارگیری تمام نیروهای توانمند ورزش سوارکاری خراسان‌رضوی روزهای ثمربخشی را در آینده نزدیک شاهد هستیم.

هاشمی جواهری با قدردانی از زحمات حمید نکوئی رئیس سابق هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: باید از کمک‌های این پیشکسوت و سرمایه گرانقدر ورزش استان برای پیشبرد اهداف آتی هیئت استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به نبود پایگاه مشخصی برای هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی در گذشته اظهار کرد: در گذشته جلسات این هیئت در پیست سوارکاری فردوسی برگزار می‌شد به دلیل بعد مسافت آنجا، مکانی در مجموعه ورزشی سجاد مشهد برای انجام فعالیت‌های هیئت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به انجام پیگیری‌هایی برای بازگشت اختیار اداره کردن مجموعه سوارکاری فردوسی از تهران به استان خراسان‌رضوی گفت: با اضافه شدن این پیست به مجموعه سوارکاری استان می‌توان روزهای خوب و پرطراوتی را برای سوارکاری استان رغم زد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با بیان اینکه مشکل جدی هیئت سوارکاری به مانند برخی هیئت‌های ورزشی مشکل مالی نیست، بر همدلی و همیاری بیشتر اهالی این ورزش تاکید کرد و گفت: خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوبی در مجموعه ورزشی ثامن برای احداث پیست سوارکاری در حال انجام است.

هاشمی جواهری با اشاره به احداث چندین پیست سوارکاری در شهرستان‌های مختلف استان و اضافه شدن آنها به مجموعه سوارکاری استان، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز آمادگی دارد با توجه به بودجه‌های ابلاغ شده تسهیلاتی را در اختیار سرمایه‌گذاران در این زمینه قرار دهد.

در ادامه حامد علی محمدی، دبیر فدراسیون سوارکاری کشور با اشاره به دغدغه فدراسیون در مورد بلاتکلیفی برخی هیئت‌های سوارکاری استان‌های کشور، اظهار کرد: خراسان‌رضوی نیز که یکی از استان‌های صاحب سبک در سوارکاری کشور است که همیشه در رده‌های سنی مختلف رقابت‌های کشور حرفی برای گفتن داشته است مدتی در بلاتکلیفی بود.

محمدی با تاکید بر توانمندی‌های بالای استان خراسان‌رضوی به وجود اسب‌های وارد شده به استان و باشگاه‌ها احداث شده اشاره کرد و افزود: بلاتکلیفی یک هیئت آسیبی اصلی را به جامعه سوارکاری می‌رساند چرا که شکل‌گیری تیم‌های مختلف به چالش گرفتار می‌شود و این برای جامعه ریشه دار سوارکاری خراسان‌رضوی بسیار ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه هدف ما ارتقا ورزش سوارکاری و پیشرفت آن است، تصریح کرد: امیدواریم با سروسامان گرفتن دوباره هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی شاهد میزبانی این استان از رقابت‌های مختلف کشوری و حضور پر رنگ سوارکاران خراسانی در آن باشیم.

در پایان با قدردانی از زحمات حمید نکوئی رئیس سابق هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی؛ سید محسن عرفانی به عنوان سرپرست جدید هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی معرفی شد.

انتهای پیام/70002/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول