اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خبر داد

برگزاری دوره آموزشی پیشرفته احیای قلبی و ریوی در جم

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از برگزاری دوره آموزشی پیشرفته احیای قلبی و ریوی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی پیشرفته احیای قلبی و ریوی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهراد حسین‌زاده عصر امروز در آیین اختتامیه برگزاری دوره‌های تخصصی قلبی و ریوی اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت جامعه امری لازم و مهم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت با همه توان و ظرفیت در راستای بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی اهتمام دارد و در این مسیر هیچ گونه کوتاهی انجام نمی‌دهد.

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از برگزاری دوره آموزشی پیشرفته احیای قلبی و ریوی در بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطر نشان کرد: این دوره‌ها در راستای بهبود کیفیت فعالیت‌های درمانی انجام گرفته است.

حسین‌زاده تصریح کرد: امیدوار هستیم شاهد روند رو به رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان باشیم.

مسئول طب اورژانس بیمارستان توحید جم نیز بیان کرد: کلاس آموزشی حمایت‌های پیشرفته درمانی در بیماران نیازمند احیای قلبی و ریوی ALCS برای پزشکان و پرسنل درمانی مراکز تابعه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در دو نوبت جداگانه در سالن آموزش درمانگاه شهید تندگویان و بیمارستان توحید جم برگزار شد.

علی شاه‌آبادی افزود: این دوره‌های آموزشی با توجه به نیاز پرسنل و با هدف مرور و ارتقای دانست‌های تئوری و عملی برگزار شد که در این دوره‌ها ضمن تبیین اهداف اقدامات قلبی و ریوی، نسبت به توضیح روند پیشگیری و درمان و اقدامات بعد از احیاء با مشارکت شرکت‌کنندگان اقدام شد.

وی مباحث مطرح شده را شامل آشنایی با وسایل احیاء قلبی و ریوی، اهمیت آشنایی با انواع روش‌های برقراری راه هوایی و کاربرد آن و نیز نحوه برخورد درمانی با مصدومان یا بیماران دچار ایست قلبی و تنفسی و... عنوان کرد.

شاه‌آبادی یادآور شد: از نکات قابل توجه برگزاری این دوره‌ها انجام آزمون قبل و بعد از کلاس بود که به برگزار کنندگان این دوره در ارزیابی میزان کارایی کلاس‌ها با توجه به اهداف مطرح شده کمک می‌کند.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول