اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان همدان

نخستین جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رأی برگزار شد

نخستین جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رأی در شهرستان همدان برگزار شد.

نخستین جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رأی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، حسن قهرمانی‌مطلق در نخستین جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب اخذ رأی اظهار داشت: پیرو آخرین توافق وزارت کشور و شورای نگهبان، صندوق حاوی آرای ریاست جمهوری با اولویت شمارش، صورتجلسه و تحویل می‌شود.

وی افزود: پس از اتمام کار رأی‌گیری، ابتدا هر دو صندوق حاوی آراء باز می‌شود و برگ رأی‌هایی که احتمالاً جابجا به صندوق‌ها ریخته شده به آرای مربوطه اضافه می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان اضافه کرد: سپس ابتدا صندوق حاوی آرای ریاست جمهوری با اولویت شمارش، صورتجلسه و توسط رییس شعبه با همراهی اعضای نظارت انتخابات ریاست جمهوری و یکی از عوامل انتظامی به ستاد انتخابات تحویل داده می‌شود.

وی یادآور شد: پس از این مرحله دیگر اعضای شعبه با حضور اعضای هیئت نظارت انتخابات شوراها صندوق حاوی آرای شوراهای اسلامی را شمارش، صورتجلسه و تحویل خواهند داد.

قهرمانی‌مطلق افزود: برای تکمیل صورتجلسه اخذ رأی لازم است اطلاعات همه آرای شمارش شده توسط کاربران رایانه شعبه در سیستم جامع انتخابات وارد شود و پس از اخذ کد پیگیری و درج در صورتجلسه کار شمارش تمام خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم دقت نظر بیش از پیش در مرحله شمارش آراء و تنظیم  صورتجلسات تأکید کرد: اعضای شعب با تسلط کافی بر شرح وظایف خود عینا طبق قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات کار خود را شروع و به پایان برسانند.

فرماندار همدان ضمن توضیح نکاتی از دستورالعمل‌های اجرایی انتخابات اظهار داشت: داشتن شناسنامه برای رأی‌دهندگان الزامی است اما اگر احتمالاً شناسنامه‌‌ای عکس‌دار نبود، اشکال ندارد.

انتهای پیام/89002/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول