اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در اردبیل:

رضایی با اکراه و پول به دنبال جمع کردن رأی نیست

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در اردبیل گفت: سردار دیروز سازندگی و تحول اقتصادی امروز محسن رضایی با اجبار، اکراه و پول به دنبال جمع کردن رأی و پیروز شدن در انتخابات نیست.

رضایی با اکراه و پول به دنبال جمع کردن رأی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد سیمزاری عصر امروز در همایش تجلی حضور و انتخاب آگاهانه در تالار حافظ اردبیل اظهار داشت: همه کاندیداها به غیر از یک کاندیدا متفق‌القول بر این باور هستند که وضعیت موجود کشور در شأن ملت ایران نیست.

وی تصریح کرد: از این اوضاع و احوال بزرگان کشور نیز ناراضی هستند و عموم مردم نیز رضایت تام و تمام را نداشته و بر مشکلات و نارسایی‌ها معترض هستند.

سیمزاری با یادآوری اینکه برای برون رفت از این اوضاع و احوال ضرورت دارد مدیران کارآمد و امتحان پس داده وارد عرصه شوند، خاطر نشان کرد: ما دیگر رئیس‌جمهوری نمی‌خواهیم که احترامی به خرد جمعی قائل نباشد و در نهایت ضعف و ناتوانی قادر نباشد مشکلات کشور را برطرف کند.

این مسئول اضافه کرد:‌ دولتی هشت سال پیش سر کار آمد که شعار این دولت حضور 70 میلیون ایرانی در کابینه‌اش بود در حالی که در عمل این اتفاق نیفتاد چرا که رئیس جمهور در یک دایره تنگ و تاریک فقط به برخی از افراد اطمینان پیدا کرد به طوریکه برای یک وزیر مسئولیت چهار وزارتخانه را داد که گویی در این کشور قحط‌الرجال و قحط‌النساء بوده است.

وی با طرح این سوال که چرا باید به رضایی رأی بدهیم، بیان کرد: رضایی علاقمند نیست که با اجبار، اکراه و یا پول و ابزارهای شیطنت‌آمیز برای خود رأی جمع کند چراکه بیشتر تمایل داریم مردم بدون اینکه قیومی انتخاب کنند خودشان رئیس جمهور آینده خود را انتخاب کنند، رئیس جمهوری که دست در جیب ملت نکند و برای این ملت بیشتر از این هزینه نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در اردبیل یادآور شد: رئیس جمهوری که وامدار گروه‌ها، دسته‌ها و احزاب باشد قطعاً منافع آنها را در تصمیم‌گیری در نظر می‌گیرد در حالی که رضایی به هیچ یک از این گروه‌ها و دسته‌ها وابسته نیست و مستقل و آزاده به میدان آمده تا از حق واقعی این ملت دفاع کند.

سیمزاری سوابق اجرایی رضایی را در دوران سه دهه گذشته یادآور شد و گفت: رضایی چه در دوران جنگ و چه در دوران سازندگی و اصلاحات توانمندی خود را در سنگری که فعال بوده نشان داده و می‌توان از او به عنوان سردار موفق دوران جنگ و سردار پرتلاش جبهه اقتصادی یاد کرد.

وی در پایان افزود: تنها کاندیدایی که از بین هشت نفر دارای تخصص اقتصادی است و دکترای او نیز واقعی بوده و از مدرک آکسفورد محسوب نمی‌شود، چهره شاخص انتخابات رضایی است که با آگاهی به مشکلات اقتصادی مردم پا به میدان گذاشته تا بتواند معضلات اقتصادی مردم را برطرف کند.

انتهای پیام/62003/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول