اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی مطرح کرد

سهام عدالت هیچ نفعی برای مردم نداشته است

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: 24 سال است درد اقتصاد فلج ایران را می‌دانم و دوای درد را نیز می‌شناسم اما مجال و فرصتی برای من پیدا نشد تا این درد را درمان کنم.

سهام عدالت هیچ نفعی برای مردم نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس؛ از کنگان محسن رضایی ظهر امروز در جمع مردم کنگان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در جمع مردم نجیب و بی‌ادعای کنگان هستم و آرامش و صفایی که در این شهرستان وجود دارد ارزش بسیار زیادی دارد و این شهرستان نماد وحدت شیعه و سنی است.

وی افزود: در شرایط کنونی در جهاد بزرگ اقتصادی دو وظیفه مهم و اساسی داریم نخست شکست کسانی که ما را تحریم اقتصادی کردند و دوم شکست دادن فشاری که به زندگی مردم می‌آید یعنی شکست تورم و گرانی.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به پرداخت یارانه‌ها توسط دولت خاطر نشان ساخت: 45 هزار تومان امروز که به عنوان یارانه دریافت می‌کنیم برابر 15 هزار تومان خرداد سال گذشته است و کارمندی که هم‌اکنون 450 هزار تومان حقوق می‌گیرد برابر 150 هزار تومان سال گذشته است و در واقع قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده است.

رضایی اضافه کرد: اقتصاد ایران نیازمند یک بازسازی اساسی است و برای شکستن تحریم‌ها باید تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: من در سال 88 شاخص فلاکت را به دوستمان آقای احمدی‌نژاد گفتم که ایشان انکار کرد و امروز این مسئله هم نظام و هم زندگی مردم را به شدت تحریم می‌کند و باید این وضعیت را برگردانیم تا دو پیروزی بزرگ برای مردم و برای نظام اسلامی حاصل شود.

این نامزد انتخابات رریاست‌جمهوری یادآور شد: ما برای پیروزی و تغییر شرایط کنونی اقتصادی آمدیم و برای آزادسازی زندگی مردم از فقر و بیکاری و گرانی برنامه داریم.

رضایی گفت: وقتی یک بمب می‌ترکد سر و صدای زیادی می‌کند اما جوان‌های ما روزبه‌روز معتاد می‌شوند و شاهد زمین ‌خوردن جوان‌ها هستیم اما این برای مسئولان تبدیل به عادت شده است و این یک زنگ خطر است.

وی بیان کرد: در برابر فقر و بیکاری و گرانی حساسیت ما نباید عادی شود و در جمهوری اسلامی حتی نباید یک فقیر داشته باشیم.

رضایی افزود: من مشکلات اقتصادی ایران را به خوبی می‌فهمم و 20 سال مطالعات من در این زمینه بوده و تحصیلات و تخصص من نیز در این راستا است. 24 سال است که درد اقتصاد فلج ایران را می‌دانم و دوای درد را نیز می‌شناسم اما مجالی و فرصتی برای من پیدا نشد تا این درد را درمان کنم.

وی تصریح کرد: ملت مسلمان و انقلابی ایران همان‌گونه که توانست خرمشهر را آزاد کند اقتصاد را نیز آزاد خواهد کرد و من برای صادرات و اشتغال و تورم و کشاورزی برنامه دارم.

وی با بیان اینکه گرفتار دلارهای نفتی هستیم گفت: من برخی برنامه‌های دولت را قبول دارم و آنها را دنبال می‌کنم اما بسیاری از آنها باید اصلاح شود تا وضعیت اقتصادی آرام شود.

رضایی افزود: مرحله دوم یارانه ضرورت بیشتری دارد اما نوع پرداخت آن باید اصلاح شود و در مورد مسکن مهر نیز اشتباهاتی وجود دارد که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه سهام عدالت هیچ نفعی برای مردم نداشته است اظهار داشت: ما سهام را آزاد می‌کنیم تا مردم مزه سود سهام را بچشند.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دنبال مذاکره جدی و اساسی با آمریکا هستم خاطر نشان کرد: من دنباله مذاکره جدی با آمریکا با حفظ منافع و ارزش‌های انقلاب هستم.

وی در پایان بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات و خلق حماسه بزرگ سیاسی تأکید کرد.

انتهای پیام/2451/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول