اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت من 8 مورد یارانه به مردم تعلق می‌گیرد

محسن رضایی: با امکانات موجود کشور می‌توان 500 میلیون نفر را اداره کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه 50 درصد ثروت‌های ملی کشور در تهران توزیع می‌شود گفت: با امکانات موجود در کشور می‌توان 500 میلیون نفر را اداره کرد.

محسن رضایی: با امکانات موجود کشور می‌توان 500 میلیون نفر را اداره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، محسن رضایی امروز در جمع مردم مراغه در هتل مراغه افزود: در فدرال اقتصادی که در دولت من اجرا خواهد شد ثروت‌های ملی و اعتبارات در قالب فدرال اقتصادی به نسبت مساوی تقسیم خواهد شد.

وی افزود: روی طرح من برای اجرای فدرال اقتصادی 20 سال است که با بهره‌گیری از بهترین اقتصادهای دنیا کارکرده شده است.

رضایی گفت: گرانی واقعا فشار زیادی برمردم وارد می‌کند و هیچ هفته‌ای نیست قیمت‌ها افزایش نیابد و این گرانی از یک سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

با امکانات موجود در کشور می توان 500 میلیون نفر را اداره کرد

وی افزود: ما همه چیز در کشور داریم و مشکل ما نحوه مدیریت و توزیع یکسان ثروت و امکانات در کشور است.

رضایی افزود: در مسئله اقتصادی گرفتار شده‌ایم و در آستانه یک خطر جدی هستم و امکانات لازم برای عبور از خطرات اقتصادی در کشور وجود دارد و با امکانات موجود کشور می‌توان 500 میلیون نفر را اداره کرد.

وی ادامه داد: اگر موفق شوم کاری خواهم کرد که اقتصاد ایران به شکوفاترین اقتصاد در بین کشورهای منطقه تبدیل شود.

اقتصاد باید صاحب داشته باشد

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد باید صاحب داشته باشد و در شهرها و استان‌ها باید ثروت به نسبت مساوی تقسیم شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه در دولت من هشت مورد یارانه به مردم تعلق می‌گیرد گفت: صنایع تبدیلی، کشاورزی مکانیزه، آموزش بخش کشاورزی در دولت جزو این موارد هستند.

وی با اشاره به نحوه کشاورزی در ایران افزود: کشاورزی که ما داریم کشاورزی سنتی و منسوخ شده است.

رضایی گفت: در دولت من تولید افزایش و هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد و ما برای رسیدن به اقتصاد پویا و افزایش تولید و حل مشکل بیکاری نیازمند جهاد بزرگ برای تحول اقتصادی در کشور هستیم.

رضایی از راه‌اندازی مسابقه کار آفرینی در کشور خبر داد و افزود: در دولت ما هرکسی بیشتر تلاش کند سهم بیشتری از در آمد و تولید کشور نصیبش می‌شود.

وی گفت: ما مسابقه کار آفرینی راه می‌اندازیم و به کسانی که کار آفرین باشند بها خواهیم داد.

وی در پاسخ به سئوال مردم در خصوص اراضی اشغال شده آذربایجان توسط ارمنستان گفت: تلاش خواهم کرد کشورهای منطقه را با هم متحد و همدل کنم.

تشکیل اتحادیه آسیای جنوب غربی در منطقه به محوریت ایران

رضایی از تشکیل اتحادیه آسیای جنوب غربی در منطقه به محوریت ایران خبر داد و افزود: اهداف تشکیل این اتحادیه هماهنگی بیشتر برای اداره کشورها و حل مشکلات فی مابین کشورها است.

وی در خصوص عملکرد وب سایت اینترنتی تابناک گفت: این سایت صاحب امتیاز دارد و مدیر آن از دوستان هستند و این سایت هیچگاه به مردم آذربایجان توهین نکرده است.

رضایی افزود: کارکنان این سایت که آذری زبان هم دارد به آذربایجان عشق می‌ورزند و بسیار از دوستان من در این سایت آذری هستند.

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول