اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 220

حسینی: نگاه قالیباف فراجناحی است

سخنگوی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان گفت: قالیباف اهل کار و برنامه‌ریزی است در واقع نگاه وی فراجناحی است.

حسینی: نگاه قالیباف فراجناحی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن حسینی در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در گفت و گو با قالیباف، وی ضمن ابراز خرسندی از این استقبال وجدآور مردمی، از احساسات پاک مردم پاک سرشت استان به نیکی یاد کرده است.

گلستانی‌ها به صداقت قالیباف ایمان دارند

وی ادامه داد: این حضور با طراوت و پرنشاط نشان می‌دهد که مردم استان به صداقت دکتر و برنامه‌های وی اعتماد کرده‌اند و وی را به عنوان نامزد اصلح مورد تایید قرار داده‌اند.

این فعال انتخاباتی با اشاره به جلسه مسئولان ستاد حمایت مردمی دکتر قالیباف در فرودگاه گرگان افزود:‌ در این نشست نیم ساعته در زمینه راهبردهای جدید انتخاباتی و فعالیت‌های مرتبط بحث و تبادل نظر شد.

حسینی یادآور شد: این نامزد اصولگرا با تشکر از زحمات ستاد حامیان مردمی استان گلستان و دیگر بخش‌های تبلیغاتی ابراز امیدواری کرد، بتواند در کسوت رئیس جمهور به پیمانی که با ملت ایران به ویژه مردم گلستان بسته است، عمل کند.

ستاد حامیان مردمی برای انتخاب نامزد اصلح احساس تکلیف می‌کند

وی خاطرنشان کرد: ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان با احساس تکلیف و تعهد سعی می‌کند، در مسیر معرفی هر چه بهتر این نامزد جهادی تمامی تلاش خود را به کار گیرد تا مردم نسبت به انتخاب نامزذ اصلح راحت‌تر تصمیم‌گیری کنند.

حسینی با اشاره به خصوصیاتی که مقام معظم رهبری در زمینه نامزد ریاست جمهوری بیان کردند، اذعان داشت: قالیباف اکثر خصوصیاتی که مقام معظم رهبری در زمینه نامزد اصلح را ارائه داده‌اند را دارا است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع و بررسی‌های انجام گرفته به عنوان یک تکلیف آمده‌ایم تا از این نامزذ جهادی و برنامه محور حمایت کنیم.

نگاه قالیباف فراجناحی است

سخنگوی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان یادآور شد: نوع نگاه این نامزد اهل کار و برنامه به گرایش‌ها فراجناحی است و همین موضوع موجب شده که همه مردم و نیروهای معتدل سیاسی به وی گرایش پیدا کنند.

حسینی اضافه کرد: در برنامه‌های این نامزد جهادی، پرهیز از حاشیه اصل قرار گرفته و برنامه‌ها با تاکید بر وحدت و استفاده از تمامی قابلیت‌ها و توانمندی‌های مردم ایران، فارغ از نوع گرایش و قومیت مدنظر قرار گرفته است.

به گفته وی حضور قالیباف در استان با طنین وحدت عجین گشت و همه قومیت‌های این منطقه همراه با زنان این سرزمین با حضورشان در برنامه‌های انتخاباتی وی، مهر تاییدی بر برنامه‌های این نامزد برنامه‌محور زدند.

قالیباف امروز در میان استقبال گرم و وصف‌ناپذیر  گلستانی‌ها از ساعت 19:00 در گلزار شهدای گرگان حضور یافت و پس از دیدار با علما و نماینده ولی فقیه در گلستان و برنامه سخنرانی در سالن امام خمینی(ره) از طریق فرودگاه، گرگان را به مقصد تهران ترک کرد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول