اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 219

حاشیه‌های خواندنی سفر قالیباف به گرگان

قالیباف پس از ورود به گرگان مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

حاشیه‌های خواندنی سفر قالیباف به گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قالیباف بعد از پایان سفر سه ساعته خود به ساری ساعت 19.30 وارد گرگان شد و مورد استقبال اعضای ستادهای مرکزی و مردمی و هواداران خود قرار گرفت.

* از ساعت 17 اعضای ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف در استان گلستان و شهرستان‌ها در ستاد مرکزی این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گردهم آمدند.

* ساعت 18.30 حدود 30 دستگاه خودرو آماده حضور در محل استقبال قالیباف شدند.

* دست‌اندرکاران ستادهای انتخاباتی قالیباف در استان گلستان دو نقطه شهر گرگان را برای استقبال از وی در نظر گرفتند. مکان اول میدان بسیج گرگان برای استقبال غیررسمی و مکان دوم امامزاده عبدالله بن موسی بن جعفر (ع) و گلزار شهدای گرگان برای استقبال رسمی بودند.

* عکاسان و خبرنگاران برای پوشش خبری و تصویری سفر قالیباف به میدان بسیج گرگان آمده بودند.

* ماموران راهور گرگان نیز دقایقی قبل از ورود قالیباف به گرگان برای کنترل و تسهیل در امر ترافیک در مکان‌های تردد این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده‌باش بودند.     

* عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم کریمی شهردار گرگان، علی کلاتی عضو شورای اسلامی شهر گرگان و نامزد دوره چهارم این شورا و  جمعی از ترکمن‌ها و سیستانی‌ها برای استقبال از قالیباف در میدان بسیج گرگان گردهم آمدند. 

* چند دقیقه‌ای از 19.30 دقیقه گذشته بود که خودرو حامل قالیباف به میدان بسیج رسید و مورد استقبال هواداران خود قرار گرفت.

* هواداران قالیباف با دیدن وی در دو مکان استقبال غیررسمی و رسمی شعار ، «فرمانده دلاور، حمایتت می‌کنیم» سر دادند.

* مراسم رسمی استقبال از قالیباف در امامزاده عبدالله بن موسی بن جعفر (ع) و گلزار شهدای گرگان با بیش از 500 نفر از هواداران وی برگزار شد.

* قالیباف بعد از ورود به محل استقبال رسمی به مقام شامخ امامزاده عبدالله بن موسی بن جعفر (ع) گرگان ادای احترام کرد و سپس بر مزار آیت‌الله «سیدسجاد علوی گرگانی»، آیت‌الله «سیدحبیب‌الله طاهری‌گرگانی»، نماینده فقید مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و فرزند شهیدش «سید طاهر طاهری‌گرگانی»، شهید «قربانعلی قندهاری» نماینده فقید مردم گرگان و آق‌قلا در دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی و همرزمان شهیدش حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد و نام ‌آنها را گرامی داشت.

* ازدحام جمعیت در مراسم استقبال رسمی از قالیباف به اندازه‌ای بود که این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سختی از حلقه هواداران خود خارج می‌شد و حتی چندین بار نیز از حرکت باز ایستاد و به سختی توانست با حضور در جایگاه برای هواداران خود دست تکان دهد. 

* حامیان مردمی قالیباف با در دست داشتن پرچم‌های کوچک سفید رنگی که نام ستادشان بر روی آن نوشته شده بود به استقبال نامزد مورد حمایت خود آمده بودند.

* این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از استقبال رسمی از وی به دیدار آیت‌الله «سید محمدرضا میبدی»، یکی از علمای اهل تشیع برجسته استان گلستان، رفت. 

* حدود 5 هزار نفر در سالن امام خمینی (ره) استادیوم ورزشی آزادی گرگان، محل سخنرانی قالیباف، حضور داشتند.

* اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان گلستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر، روحانی، فارس، سیستانی، ترکمن و بلوچ با لباس‌های سنتی در مراسم سخنرانی دکتر قالیباف حضور داشتند.

* رای اولی‌ها پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «رای ما رای اولی‌ها دکتر قالیباف»، «ما به کسی رای می‌دهیم که دارای برنامه و کارنامه باشد پس رای ما رای اولی‌ها دکتر قالیباف است».

* علاوه بر این پلاکاردهای دیگری نیز بر دستان هواداران قالیباف بود که بر روی آنها نیز نوشته شده بود: «قالیباف قالیباف حمایتت می‌کنیم»، و «قالیباف جهادی، خوش آمدی خوش آمدی».

قالیباف پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جمع علاقمندان خود در سالن امام خمینی (ره) استادیوم ورزشی آزادی گرگان حضور یافت و با ابراز احساسات هواداران خود مواجه شد و وی نیز در پاسخ به این محبت‌ها برای آنها دست تکان داد.

* ازدحام جمعیت در مقابل قالیباف به گونه‌ای بود که تلاش‌های دست‌اندرکاران برای خالی نگه داشتن فضای جلوی وی بی‌نتیجه ماند.

* امان قلیچ شادمهر، معاون امور اهل سنت دکتر قالیباف در استان گلستان به نمایندگی از سایر اهل سنت به عنوان نخستین سخنران سخنرانی کرد.

* گروه سرو «نغمه صبا»، گروه برتر کشوری در وصف قالیباف سروده خود را اجرا کرد.

انتهای پیام/83003/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول