اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز ملایر خبر داد

اقامه نماز جماعت در 78 مسجد شهرستان ملایر

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر از برگزاری نماز جماعت در 78 مسجد شهرستان ملایر خبر داد.

اقامه نماز جماعت در 78 مسجد شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام مهدی بیات بعد از ظهر امروز در جلسه‌ شورای اقامه شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت فریضه واجب نماز در جامعه اظهار داشت: با نهادینه کردن این واجب الهی در جامعه به ویژه اقشار جوان جامعه جامعه‌ای امن خواهیم داشت.

وی ریشه همه ناهنجاری‌های امروز جامعه و مشکلات را کمبود ایمان و دوری از نماز برشمرد و گفت: باید در این زمینه بیشتر کار شود و در این راستا روحانیون نقش بسزایی دارند.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر در ادامه از وجود 350 حسینیه و مسجد در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: در 78 مسجد نماز جماعت اقامه می‌شود که از این تعداد 58 مسجد اقامه نماز ظهر و عصر و 38  مسجد نماز مغرب و عشاء را دارند.

وی عنوان کرد: وظیفه ستاد اقامه نماز ارزیابی و نظارت بر اقامه نماز جماعت در ادارات است و در این راستا باید روح عبادت در ادارات احیا شود.

بیات به طرح نماز یاوران اشاره کرد و افزود: به منظور ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه فرم‌های همکاری در ادارات توزیع می‌شود و از افرادی که از هر نظر توانایی همکاری را با ستاد دارند دست یاری می‌طلبیم.

 وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده در امر اقامه نماز اشاره کرد و گفت: نصب تابلوی حد ترخص شرعی و ترویج فرهنگ نماز در ورودی‌های شهرستان، توزیع قرآن، نهج‌البلاغه و کتب مذهبی، مهر و سجاده، نواری و قبله‌نما در نمازخانه‌های بین راهی و ... از جمله برنامه‌های مد نظر ستاد اقامه نماز شهرستان است.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول