اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

مسئولان در توزیع اعتبارات از بخشی‌نگری پرهیزکنند

فرماندار گلپایگان گفت: بخشی‌نگری و جزیره‌ای عمل کردن آفت هر کاری است.

مسئولان در توزیع اعتبارات از بخشی‌نگری پرهیزکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محسن حسین میرزایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شده بود، بیان کرد: مسئولان دستگاه دولتی براساس اولویت‌بندی اعتبار مورد نیاز اداره خود مشخص کنند تا اولویت‌ها در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات تملک دارایی شهرستان که به زودی تشکیل می‌شود، مطرح شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام شهرستان باید در اولویت تامین اعتبار قرار گیرند، تصریح کرد: در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت کنید و اعتبارات شهرستان را در حد مصوبه سال قبل برآورد کنید. 

فرماندار گلپایگان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تعامل خوبی با مدیران کل و معاونین داشته باشند، اظهار کرد: با تعامل و همکاری مسئولان استانی اعتبارات خوبی می‌توان برای شهرستان اختصاص داد.

وی خواستار حضور مدیران کل استان اصفهان در شهرستان گلپایگان شد و گفت: حضور مدیران ارشد استانی در شهرستان موجب می‌شود آنها از نزدیک در جریان مشکلات شهرستان قرار گیرند و درجهت رفع موانع گام بردارند.

میرزایی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی باشد، تصریح کرد: مهرورزی و صداقت تاثیر بسیاری در روند کارها دارد و هیچ مسئولی حق ندارد به ارباب رجوعی بی‌احترامی کند.

وی بخشی‌نگری و جزیره‌ای عمل کردن را آفت هر کاری بیان کرد و افزود: با تعامل و همکاری شاهد رشد و پیشرفت شهرستان خواهیم بود.

فرماندار گلپایگان اضافه کرد: تجلی حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد ماه ظهور پیدا می‌کند و این حماسه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای میسر می‌شود.

وی یادآور شد: هیچ مسئولی حق ندارد له یا علیه هیچ کاندیدای اظهار نظر کند و باید به گونه‌ای در این زمان رفتار کنیم که امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و امام راحل و شهدای گرانقدر از عملکرد ما رضایت داشته باشند و نتیجه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به عزت و سربلندی ایران اسلامی در دنیا منجر شود.

میرزایی گفت: مسئولان امانت‌دار آرای مردم هستند و باید با رعایت قانون در راستای انتخاباتی سالم در کشور بکوشیم.

انتهای پیام/63014/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول