اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

عدالت در پلدختر رعایت نشده است

امام جمعه پلدختر گفت: عدالت در توزیع مناسب امکانات و اعتبارات توسط دولت‎های گذشته در لرستان خصوصا پلدختر رعایت نشده است.

عدالت در پلدختر رعایت نشده است

حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز صبح در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در پلدختر گفت: مردم استان لرستان همواره شاهد افتتاح و بهره‎برداری از طرح‎ها و کارخانه‎های بزرگ و کوچک در استان‎های مختلف بوده‎اند، ولی هر وقت نوبت لرستان رسیده مسئولان فقط دست برای مردم تکان دادند.

وی نمونه این بی‎عدالتی‎ها را در پلدختر و لرستان بی‎شمار دانست و به عنوان نمونه کوچک به استخر شنای پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: استخر شنای پلدختر که از مصوبات دور اول ریاست جمهوری است، فقط 12 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: جوانان مظلوم پلدختر برای استفاده از استخر شنا مجبور هستند، به استان‎ها و شهرهای همجوار رفت و آمد کنند.

وی با بیان اینکه مردم ولایت محور پلدختر همواره ثابت کرده‎اند، تا آخر پای نظام و رهبری ایستاده‎اند، گفت: در حالی که مردم پلدختر از عدالت بی نصیب مانده‎اند، اما در 24 خرداد ماه با حضور حماسی خود مشت محکمی  به دهان دشمنان می‎زنند.

امام جمعه پلدختر نمونه عملی این حضور را انتخابات مجلس شورای اسلامی گذشته ذکر کرد و گفت: مردم در این انتخابات با شرکت 97 درصدی رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه به مشکل قطع آب شرب کوی پاسداران و کوی بسیجیان پلدختر اشاره کرد و گفت: مردم از قطع مکرر آب در این قسمت شهر به ستوه آمدند.

حجت‌الاسلام لروند افزود: این مشکل فوق با برنامه‎ریزی درست مسئولان قابل حل است.

انتهای پیام/85009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول