اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام در البرز:

تیم‌های امدادی و انتظامی در راه‌های استان البرز مستقر شدند

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز گفت: به منظور تأمین امنیت کاروان‌های زیارتی حرم مطهر تیم‌های ویژه امدادی و انتظامی در جاده‌های استان مستقر شدند.

تیم‌های امدادی و انتظامی در راه‌های استان البرز مستقر شدند

محمدرضا البرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: امسال نیز همانند ادوار گذشته شاهد حضور زائرانی که قصد شرکت در مراسم سوگواری مرقد مطهر امام خمینی (ره) در روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه را دارند، در استان البرز هستیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل بخش مهمی از برنامه‌های کاری ستاد مربوط به اسکان، پذیرایی و تامین امنیت این کاروان‌های زیارتی است و تمام تمهیدات لازم برای این مهم انجام شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز با بیان اینکه چند دستگاه دولتی در این ستاد عضویت دارند، گفت: نهادهایی چون فوریت‌های پزشکی و نیروی انتظامی از جمله این دستگاه‌ها هستند و هر کدام وظایف مشخصی را بر عهده دارند.

البرزی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف این دستگاه‌ها حضور ملموس و فیزیکی در محورهای برون شهری استان البرز و مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام راحل است و از صبح امروز تیم‌های امدادی و انتظامی ویژه در این محورها مستقر شدند.

وی گفت: طی روزهای اخیر نیروی انتظامی و پلیس راه با افزایش ماموران خود، کنترل‌های بیشتری را در این محورها اعمال می‌کرد و تمام تلاش ما این است که کاروان‌های زیارتی حاضر در استان البرز هیچ مشکلی نداشته و امنیت آنها به طور کامل تامین باشد.

*نیروی انتظامی استان البرز در آماده‌باش قرار دارد

البرزی افزود: نیروی انتظامی که تامین امنیت کاروان‌ها را بر عهده دارد، طی روزهای اخیر در آماده‌باش کامل بوده و چند اکیپ انتظامی از جمله تیم‌های موتوری و پیاده را در محورهای برون‌شهری و آزادراه‌های استان البرز مستقر کرده است.

وی تاکید کرد: اکیپ‌های مستقر نیروی انتظامی و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای برون‌شهری استان البرز طی روزهای آینده نظارت بیشتری بر تردد خودروها در جاده‌های استان خواهد داشت.

* استقرار اکیپ‌های امدادی در جاده‌های البرز

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته از صبح امروز اکیپ‌هایی از فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و آتش‌نشانی استان البرز نیز در محورهای اصلی مانند آزادراه قزوین – کرج و کرج - قزوین، جاده چالوس و محورهای منتهی به آزادراه آزادگان مستقر کرده‌اند.

البرزی در پایان اظهار کرد: ماموریت تیم‌های امدادی تا رسیدن کاروان‌های عزاداری به حرم مطهر و همچنین بازگشت آنها تا استان‌های مبدأ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول