اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات ملایر:

درب خانه‌ها سنگرهای امروز ماست

جانشین ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: امروز دشمن با جنگ نرم وارد شده و سنگرهای ما درب خانه‌های ماست.

درب خانه‌ها سنگرهای امروز ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمد قاسم عبدلی در جلسه شورای ترافیک شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین بحث روز جامعه و موضع مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: امروز روز تقابل ملت ایران با دشمنان داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران در برابر تجاوزات دشمن ایستاد و سرافرازانه پیروز شد، افزود: امروز دشمن با جنگ نرم وارد شده و سنگرهای ما درب خانه‌های ماست.

جانشین ستاد انتخابات شهرستان ملایر عنوان داشت: چشم طمع دشمنان به انتخابات ایران دوخته شده و در این برهه حضور حداکثری مردم بهترین پاسخ به دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بحث مهم انتخابات همه دستگاه‌ها و مدیران و اقشار مختلف سهیم هستند افزود: مدیران باید لوازم و تجهیزات مورد نیاز را برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان فراهم کنند.

عبدلی بر تأمین خودروهای مورد نیاز برای برگزاری انتخابات توسط سازمان حمل و نقل و سایر دستگاهای اجرایی تأکید کرد و عنوان داشت: نباید هیچ کمبود وسایل نقلیه برای انتخابات احساس شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات حمل و نقل شهرستان ملایر بیشترین مشکل را مربوط به حمل و نقل مناطق روستایی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین کار، حل مشکل ساماندهی سواری‌های شخصی است که متأسفانه سواری‌های شخصی متولی خاصی ندارند.

جانشین ستاد انتخابات شهرستان ملایر تأیید صلاحیت اخلاقی و انضباطی را برای مسافربرهای شخصی بسیار مهم برشمرد و گفت: نداشتن نظارت بر این موضوع باعث سوء استفاده‌های سواری‌های شخصی از جمله بالا بردن کرایه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی مینی‌بوس‌های روستایی نیز با مشکلات بهداشتی همراه هستند، گفت: متأسفانه نظارت در این زمینه نیز کم است و باید پیگیری برای سلامت مردم در این زمینه صورت گیرد.

عبدلی بر حل مشکلات ترافیکی در عبور و مرور جانبازان و معلولان و حل مشکلات ناوگان نوسازی و جمع‌آوری خودروهای فرسوده و جلوگیری از تردد آنها نیز تأکید کرد.

در ادامه مدیر راه و شهرسازی ملایر نیز مشکلات برخی جایگاه‌های توزیع سوخت و پمپ بنزین‌های شهرستان را یکی از مشکلات بخش حمل و نقل شهرستان ملایر برشمرد.

غلامحسین تقوی به مشکلات ورودی و خروجی جایگاه پمپ بنزین میدان کوثر شهر ملایر اشاره کرد و تصریح کرد: در جلسات کارشناسی که انجام شد قرار بود با نصب سرعت‌گیر مشکلات جایگاه سوخت میدان کوثر حل شود.

وی با اشاره ساخت به پل زیرگذر حاجی‌آباد گفت: این طرح در راستای کم شدن تصادفات، راحتی عبور و مرور مردم و کم شدن بار ترافیکی منطقه در حال ساخت است و حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر راه و شهرسازی ملایر گفت: ساخت این پل در کم شدن بار ترافیکی تأثیری نداشته، اما باعث راحتی عبور و مرور مردم و احشام این منطقه شده است.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول