اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرداری منطقه 5 اصفهان

80 پروژه با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد تومان افتتاح شد

در شهرداری منطقه پنج اصفهان 80 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

80 پروژه با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد تومان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید عصارزادگان ظهر امروز در مراسم آیین بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه 97 میلیارد تومان پروژه در این منطقه افتتاح شده است، اظهار کرد: فرهنگسرای مکانیزه سبحان سپاهان‌شهر در دو طبقه و با هزینه اجرایی بیش از 5 میلیارد ریال و هزینه آزادسازی 25 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: فرهنگسرای شهید علی طاهری در خیابان حسین‌آباد از دیگر پروژه‌هایی است که در زمینی بالغ بر 560 متر که امروز بهره‌برداری می‌شود.

شهردار منطقه 5 شهرداری اصفهان تصریح کرد: سالن مطالعه حضرت مریم (س) در خیابان خاقانی با هزینه اجرایی 3 میلیارد ریال نیز پارک سپاهان‌شهر از دیگر پروژه‌های مهم این شهرداری است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به پروژه عمرانی خیابان علامه محمد تقی جعفری اشاره کرد و گفت: بیش از 169 میلیارد ریال برای آزادسازی مسیر پروژه خیابان علامه محمدتقی جعفری هزینه شده است.

عصارزادگان ادامه داد: همچنین امروز علاوه بر کلنگ‌زنی پارک ترافیک سپاهان‌شهر کلنگ‌زنی پارکینگ خیابان محتشم کاشانی را نیز داریم.

وی گفت: احداث پارک بهمن، اجرای دور برگردان خیابان شهید ستاری، آبنمای موزیکال صفه، ساماندهی انهار، روکش آسفالت معابر و آبرسانی پارک ملت صفه از دیگر اقدامات شهرداری منطقه پنج‌ شهرداری اصفهان است.

شهردار منطقه پنج شهرداری اصفهان اضافه کرد: ساماندهی تکیه سیچان و سردر میدان جلفا و قلعه شاه دژ از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در این منطقه است.

وی همچنین از بهره‌برداری فاز دوم تله کابین صفه طی دو ماه آینده خبر داد و گفت: به طور کلی 80 پروژه عمرانی،ترافیکی، فرهنگی و خدماتی با هزینه‌ای بالغ بر 97 میلیارد تومان در منطقه پنج شهرداری اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/63012/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول