اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع):

20 هزار قمی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) از اعزام 20 هزار نفر از اقشار مختلف مردم قم به بیست و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.

20 هزار قمی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند

رضا فقیهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد ماه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 20 هزار نفر از مردم شهیدپرور و انقلابی قم به منظور تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا بیش از 400 دستگاه اتوبوس و وسایل نقلیه شخصی کار اعزام مردم انقلابی به مرقد مطهر امام شهیدان را انجام خواهند داد.

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به زمان ثبت نام که از هفته گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه دارد بیان داشت: علاقه‌مندان به منظور اعزام به مرقد مطهر برای ثبت نام به پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات مراجعه کنند.

به گفته وی در برنامه امسال سعی شده بیشتر کسانی که برای نخستین بار ثبت نام می‌کنند، به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند.

فقیهی ادامه داد: شرکت کنندگان در مراسم بعد از نماز صبح روز دوشنبه در پایگاه‌های مقاومت تجمع کرده و توسط اتوبوس به مراسم ارتحال اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر جبران معایب سال گذشته گفت: امسال یک روحانی در هر کاروان حضور داشته و احکام اسلامی و مسائل روز را برای مردم بیان می‌کند ضمن اینکه بسته‌های فرهنگی حاوی بروشورهای مربوط به 14 و 15 خردادماه بین اعزام شوندگان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ادامه به برنامه بزرگداشت 15 خرداد ماه اشاره کرد و افزود: در این روز دستجات عزاداری از بیت امام خمینی(ره) به سمت حرم مطهر حرکت کرده و در آنجا از سخنان معاون اول قوه قضائیه بهره خواهند برد.

وی تاکید کرد: همچنین برنامه بزرگداشت 15 خرداد دوشنبه شب از سوی دفتر مقام معظم رهبری در مسجد اعظم قم برپا خواهد شد.

انتهای پیام/78001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول