اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی:

قول می‌دهم برنامه‌ریزی بهتری را در کشتی ببینیم

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: از همین‌جا این قول را به تمام دوستداران کشتی می‌دهم که در سال جاری بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب‌تر رقابت‌های بهتری را با حضور اسپانسرها برگزار کنیم.

قول می‌دهم برنامه‌ریزی بهتری را در کشتی ببینیم

محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی به شکل متمرکز را خود من هم نمی‌پسندیم، این رقابت‌ها مربوط به سال 91 بود و با تعویق‌های مکرری که در آن  رخ داد در نهایت تصمیم گرفته شد که لیگ به این شکل متمرکز برگزار شود و این هم تنها تصمیم ما به عنوان سازمان لیگ نبود بلکه تمام نمایندگان تیم‌های شرکت کننده و نمایندگان تام‌الاختیار آنها را به جلسه دعوت کردیم و با گرفتن نظرات آنها رای بر این داده شد که در صورتی‌که در این برهه لیگ به صورت متمرکز برگزار شود بهتر است.

وی تصریح کرد: با توجه به سه مدال خوشرنگ المپیکی که کشتی توانست کسب کند من فکر می‌کنم شان و منزلت کشتی باید بالاتر از این حرف‌ها باشد و از همین‌جا این قول را به تمام دوستداران کشتی می‌دهم که در سال جاری بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب‌تر رقابت‌های بهتری را با حضور اسپانسرها برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی ادامه داد: دلیل اینکه رقابت‌های لیگ از شور و حرارت خاصی برخوردار نبود این بود که بسیاری از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی انصراف داده بودند چراکه از لحاظ مالی تامین نبودند و به همین دلیل باید برنامه‌ریزی بهتری برای این رقابت‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه من هم به عنوان مسئول سازمان لیگ از این نحوه برگزاری رقابت‌های کشتی راضی نیستم تاکید کرد: کمتر از دو ماه است که که این سمت را پذیرفته‌ام و امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر موجب رشد و ارتقا این رشته در کشور شویم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول