اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

دشمن با تهدید و تطمیع نمی‌تواند در اراده آهنین مردم خلل ایجاد کند

استاندار بوشهر گفت: دشمن با تهدید و تطمیع نمی‌تواند در اراده آهنین مردم خلل ایجاد کند و انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود.

دشمن با تهدید و تطمیع نمی‌تواند در اراده آهنین مردم خلل ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست بازرسان انتخابات شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات انجام شده و بر اساس جدول انتخاباتی و بر اساس برنامه زمان‌بندی اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر و تیزبینی و ژرف‌اندیشی امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و بدون تردید خلق این حماسه منشاء تحرک و پیشرفت در همه سطوح برای ایران اسلامی خواهد شد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم خیلی گذرا به حماسه نگاه کنیم، شاید تنها حضور در انتخابات مدنظر باشد و این در حالی‌است که تنها بخشی از خلق حماسه حضور حداکثری است و اجرای دقیق قانون، ایستادگی در برابر تمام فشارهای داخلی و خارجی برای اجرای قانون، نهراسیدن از تهمت‌ها و انگ‌ها و پاسداری از قانون نیز بخشی دیگر از این حماسه است.

حسنوند به وظایف بازرسان انتخابات اشاره کرد و افزود: معنی بازرسی در واقع این نیست که حتما در تقابل همدیگر باشیم، بلکه باید همراه باشیم تا مسیر انتخابات را تسهیل کنیم و همه موظف هستیم شرایط را برای خلق حماسه عظیم فراهم کنیم.

وی خطاب به مسئولان و برگزارکنندگان انتخابات خاطرنشان کرد: قطعا هر کدام از برگزارکنندگان و یا بازرسان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تمایلاتی دارند، اما این داشتن علاقمندی به شخص و یا جریانی نباید موجب دخالت در انتخابات شود و به شدت با مسئولانی که در انتخابات از شخص و یا جریانی جانبداری کنند، برخورد می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: به هیچ وجه نباید حب و بغض در برگزاری انتخابات دخالت داشته باشد و همه باید کاری کنیم که مردم با شور و نشاط مشارکت کنند و حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری خلق شود.

حسنوند اضافه کرد: اعضای بازرسی انتخابات نیز باید کاملا بی‌طرف باشند و بدون دخالت و جانبداری به وظیفه قانونی خود بپردازند.

وی افزود: اجرای دقیق قانون، رعایت نظم و انضباط کاری، برقراری ارتباط مستمر با مجموعه مافوق و مجموعه پایین‌تر و تلاش برای برگزاری سالم انتخابات از وظایف بازرسان است که باید مورد عنایت قرار گیرد.

حسنوند در ادامه با اشاره به تلاش‌های مستمر دشمن برای زیر سئوال بردن انتخابات اظهار داشت: بدون تردید دشمن با تهدید و تطمیع و به کار بردن ابزار رسانه‌ای نمی‌تواند اراده آهنین ملت را تضعیف کند و همه باید با فراهم کردن شرایط لازم در خلق حماسه اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید از همه توان و ظرفیت موجود برای برگزاری انتخاباتی سالم بهره ببرند و باید امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول