اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

1300 نکایی به مرقد امام اعزام می‌شوند

فرماندار نکا از اعزام یک‌هزار و 300 نکایی به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای اعزام به مرقد امام انجام شده است.

1300 نکایی به مرقد امام اعزام می‌شوند

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: امام راحل با انقلاب اسلامی ایران، در واقع ملت ما را از یوغ بندگی و اسارت طاغوت و طاغوتیان نجات داد و  موجب بالندگی ایران اسلامی در جهان شد.

وی بیان داشت: ثبات و اقتدار فعلی کشور مدیون برنامه‌ها و از خودگذشتگی‌های امام راحل در طول دوران مختلف در قبل و بعد از انقلاب بوده است و اگر روشنگری‌های امام از سال‌های قبل و قیام مردم در 15 خرداد با رهبری این امام راحل نبود، اکنون دارای چنین ابهتی در جهان نبودیم.

فرماندار نکا با اشاره به بیداری اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: رسوخ اسلام در جهان نشأت گرفته از فداکاری امام راحل و انقلاب اسلامی و خون شهدایی است که برای این انقلاب تلاش کردند و نهال نوپای این انقلاب رشد کرده و شاخه دهد.

رجبی ادامه داد: اکنون بیداری اسلامی جهان، میوه‌های این انقلاب و برگ‌های جوانی هستند که با اطاعت‌پذیری از رهبری و الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران و ولایت‌پذیری در این جایگاه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همه ساله مردم ایران اسلامی در سالروز ارتحال آن بزرگ مرد تاریخ برای تجدید بیعت و میثاق دوباره با امام خمینی(ره)، در سالروز ارتحال به مرقد آن امام بزرگوار اعزام می‌شوند.

رجبی گفت: امسال نیز با برنامه‌ریزی انجام شده یک‌هزار و 300 نکایی به مرقد امام اعزام می‌شوند تا بیعتی دوباره با امام ببندند و ادامه دهنده راستین آن بزرگوار، رهبری، شهدا و آرمان‌های این انقلاب باشند.

فرماندار نکا ادامه داد: اعزام کاروان‌های مختلف به مرقد امام راحل در گروه‌های مختلف هنرمندان، ورزشکاران، بسیجیان، فرهنگیان و... گامی موثر در تبیین اندیشه‌های امام راحل است که باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز پس از 24 سال مردم خودجوش برای حضور در مراسم ارتحال امام (ره) حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این از صداقت و پاکی این رهبر فرزانه و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشأت می‌گیرد و ما نیز باید با خلوص نیت در ادامه راه این امام بزرگوار تلاش کنیم.

رجبی گفت: باید با این اعزام به مرقد امام و بزرگداشت مراسم ارتحال این امام راحل و بیعت دوباره با امام و رهبری، قدرت و ابهت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم و ولایت‌مداری دائمی خود را به جهانیان ثابت کنیم.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول