اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رفسنجان:

195 شعبه اخذ رأی در رفسنجان تدارک دیده شده است

معاون سیاسی فرماندار رفسنجان و جانشین رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان گفت‌: 195 شعبه اخذ رأی سیار و ثابت برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها در شهرستان رفسنجان تدارک دیده شده است.

195 شعبه اخذ رأی در رفسنجان تدارک دیده شده است

علی محمدی‌بهجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان رفسنجان با استقرار 195 شعبه اخذ رأی سیار و ثابت انجام می‌شود.

وی افزود: در بخش‌های مرکزی، کشکوئیه، نوق و فردوس 104 شعبه و در شهرهای سرچشمه و رفسنجان نیز 91 شعبه در نظر گرفته شده است.

محمدی‌بهجت تصریح کرد: در سه دوره گذشته، اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان متشکل از هفت نفر بودند که سال جاری با توجه به اصلاحیه قانون جدید انتخابات و آمار جمعیت شهری، شورای اسلامی شهر رفسنجان به 11 عضو نیاز دارد که از بین داوطلبان دارای صلاحیت در روز 24 خرداد با رأی مردم همیشه در صحنه انتخاب می‌شوند.

وی گفت: در روستاهای تا سقف یک‌هزار و 500 نفر جمعیت،سه عضو و در روستاهای بالای این تعداد جمعیت پنج عضو شورای اسلامی روستایی انتخاب می‌شوند.

محمدی‌بهجت تعداد اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهری در هر کدام از شهرهای کشکوئیه، سرچشمه و بهرمان را با توجه به جمعیت این شهرها پنج نفر اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: به امید خدا با اقدامات صورت گرفته و تمهید مقدمات لازم شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان در روز انتخابات مانند دیگر مقاطع حساس انقلاب در خلق حماسه سیاسی باشیم.

انتهای پیام/80016/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول