اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

دو شعبه جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی راه‌اندازی می‌شود

استاندار مرکزی با احداث دو شعبه جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌های ساوه و اراک موافقت کرد.

دو شعبه جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد امروز در نشست ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان اظهار داشت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تاکنون اقدامات بسیار مطلوبی را در راستای توسعه بخش کشاورزی انجام داده است که امید می‌رود پس از این نیز شاهد اثرگذاری این صندوق در توسعه بخش کشاورزی باشیم.

وی تصریح کرد: پیشنهاد راه اندازی و احداث دو شعبه جدید از این صندوق به ستاد ارائه شده که با موافقت اعضا این شعبه‌ها با 10 میلیارد تومان سرمایه اولیه به زودی در شهرهای اراک و ساوه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح ممنوعیت خروج گندم و آرد بدون هماهنگی از استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با توجه به مصوبات شورای امنیت کشور در این استان نیز قابلیت اجرا داشته که با هر گونه بی‌توجهی به آن به شدت برخورد خواهد شد.

شعبانی‌فرد با بیان اینکه اجرای این مصوبه نقش موثری در کاهش سوء استفاده‌های احتمالی در این زمینه دارد، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته میزان تولید گندم استان در سال جاری حدود 400 هزار تن است که 250 هزار تن آن در داخل مصرف و مابقی به سایر استان‌ها ارسال خواهد شد.

وی خواستار تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان استانداری مرکزی، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، غله، صنعت، معدن و تجارت به منظور راهبری و تصمیم‌سازی مباحث گندم و آرد در استان شد و گفت: در این کمیته در مورد شیوه خرید، تعیین درصد افت، کرایه حمل و نقل، تعداد مراکز خرید و بهبود شرایط نگهداری و انتقال گندم تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/87002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول