اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج:

55 هزار زائر حرم امام خمینی(ره) وارد کرج می‌شوند/آمادگی کامل برای میزبانی

فرمانده سپاه امام حسین (ع) کرج گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 55 هزار زائر حرم مطهر امام خمینی (ره) وارد کرج خواهند شد.

55 هزار زائر حرم امام خمینی(ره) وارد کرج می‌شوند/آمادگی کامل برای میزبانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا باهک ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران، نشر آرمان‌های امام خمینی (ره) به نسل امروز و آشنا کردن این نسل با تفکرات و شخصیت ایشان از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه امام حسین(ع) دانست و اظهار داشت: هر ساله شهرستان کرج میزبان هزاران نفر از زائران حرم مطهر امام خمینی (قدس سره) است که امسال نیز 55 هزار زائر از استان‌های مختلف کشور وارد این شهرستان خواهند شد.

این مسئول با اعلام اینکه تمامی تمهیدات لازم برای میزبانی از این زائران در کرج فراهم شده است، افزود: اسکان، پذیرایی و ارائه خدمات به این زائران فراهم شده است.

باهک تأکید کرد: امسال شهرستان کرج میزبان زائران امام خمینی از استان‌های آذربایجان غربی، همدان، گیلان، کردستان و آذربایجان شرقی است.

*30 هزار زائر از کرج به حرم اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه امام حسین کرج در ادامه سخنان خود از ثبت نام و اعزام 30 هزار زائر از کرج به حرم مطهر اشاره کرد و گفت: شهرستان کرج نیز مشتاقان بسیاری را برای حضور در مراسم‌های مختلف روزهای 14 و 15 خرداد دارد که امسال 30 هزار نفر برای حضور در حرم مطهر ثبت نام کرده‌اند.

باهک با اعلام اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات و جابه‌جایی این زائران از کرج به حرم مطهر انجام شده‌است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تعدادی از اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی کرج برای جابه‌جایی این زائران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امسال حضور نسل جوان برای شرکت در مراسم‌های مختلف سالگرد ارتحال امام بسیار بیشتر به چشم می‌خورد و این نشان دهنده عشق مردم به بینانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/2302/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول