اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان رزن خبر داد

دستگیری سارق دکل‌های مخابراتی در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری سارق متواری دکل‌های مخابراتی در شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق دکل‌های مخابراتی در رزن

عباس جمشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از دکل مخابراتی همراه اول و ایرانسل طی هفته جاری، تلاش پلیس آگاهی شهرستان رزن برای کشف و دستگیری سارق یا سارقان متواری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از حضور سه نفر سارق در روستای «دورنیان» این شهرستان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: در همین لحظه فردی با یک دستگاه خودرو وانت به سرعت اقدام به فرار کرد که در ادامه یک عملیات تعقیب و گریز توسط مأموران، خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی ابراز داشت: در بازرسی از خودرو یک تخته چادر، یک دستگاه تیغه کودپاش و دولنگه درب مسروقه متعلق به مدرسه دورنیان کشف و ضبط شد.

جمشیدی افزود: در ادامه تحقیقات از متهم مشخص شد که وی به همراه دو نفر سارق دیگر اقدام به این سرقت کرده که آن دو نفر قبل از رسیدن مأموران از محل متواری شدند.

وی ابراز داشت: پس از انتقال متهم به اداره آگاهی در بازجویی‌های به عمل آمده علاوه بر سرقت فوق به سرقت دکل‌های مخابراتی هفته جاری به همراه دو همدست خود نیز اعتراف کرد که تلاش برای پلیس در راستای شناسایی و دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول