اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان:

تمام اعضای تیم ملی رفتینگ با هزینه شخصی به کاپ فرانسه رفتند

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: تمام اعضای تیم ملی رفتینگ قایقرانی که همگی اصفهانی بودند با هزینه شخصی به کاپ فرانسه اعزام شده بودند.

تمام اعضای تیم ملی رفتینگ با هزینه شخصی به کاپ فرانسه رفتند

سید هادی قاضی عسکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ملی رفتینگ قایقرانی که تمام اعضای آنرا قایقرانان اصفهانی تشکیل می‌دادند با هزینه شخصی به رقابت‌های کاپ فرانسه اعزام شده بودند و توانستند در میان 18 تیم شرکت کننده در این مسابقه‌ها عنوان پنجمی را در مواد 6 و 4 نفره کسب کنند.

وی تصریح کرد: فدراسیون قایقرانی این هزینه‌ها تقبل نکرد و تنها در بخش کارهای اداری به این تیم کمک کرده بود و تمام هزینه‌های مربوط به هتل و حراست را نیز خود این بازیکنان تقبل کردند چراکه هیچ بودجه‌ای برای این رشته از قایقرانی در فدراسیون در نظر گرفته نشده است.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان ادامه داد: مزیتی که این سفر برای تیم منتخب ایران به عنوان نخستین سفر داشت این بود که به تجربه بازیکنان اضافه می‌کند که در آینده می‌تواند به رشد و ارتقای این رشته کمک کند.

وی در پایان به مهمترین برنامه هیئت قایقرانی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: مهمترین برنامه ما در سال جاری استعدادیابی است و با توجه به اینکه سن قایقرانان اصفهانی در حال بالا رفتن است این کار می‌تواند پشتوانه سازی مناسبی برای این رشته در اصفهان بوجود بیاورد.

انتهای پیام/63020/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول