اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صبا:

صبا با مایلی کهن لیگ موفقی را تجربه می‌کند

مدیرعامل باشگاه صبای قم از لیگ موفقی برای تیم فوتبال صبای قم با کادر فنی و بازیکنان جدید این تیم خبر داد.

صبا با مایلی کهن لیگ موفقی را تجربه می‌کند

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نسبت به سایر تیم‌ها زمان زیادی را از دست نداده‌ایم و با برنامه‌های خوبی که کادر فنی جدید تیم در نظر می‌گیرند سعی در حضوری موفق در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور داریم.

برای موفقیت صبا در لیگ سیزدهم باید دست به دست هم بدهیم

وی با بیان اینکه بعد از مشخص شدن کادر فنی صبا، از این به بعد همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم فوتبال صبای قم با شرایطی بسیار مناسب در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور ‌یابد افزود: قیمت بازیکنان توسط برخی تیم‌ها به شکل سرسام آوری بالا رفته و این موضوع به تیم‌هایی مانند صبا به شدت ضربه می‌زند و امیدوارم مسئولان ورزش کشور فکری اساسی به حال این قضیه کنند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم اضافه کرد: صبا از جمله آن تیم‌هایی نیست که دست به خریدهای سنگین و ریخت و پاش‌های عجیب و قریب بزند، با توجه به اهمیت موضوع مسئولان استان با جدیت پیگیر مسائل مربوط به تیم فوتبال صبای قم هستند و مطمئنا با نگاه ارزنده‌ای که استانداری قم به ورزش دارد، این تیم با تمام توان برای لیگ برتر دوره سیزدهم آماده می‌شود.

آغاز تمرینات صبای قم از 18 یا 20 خرداد

وی یادآور شد: صبای قم با نظر کادر فنی از 18 یا 20 خرداد ماه برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور استارت می‌زند و مطمئنا با تجربیات گران بهایی که مایلی‌کهن دارد از بابت تشکیل تیمی قوی در مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور نگرانی نخواهیم داشت.

کشوری‌فرد در مورد وضعیت بازیکنان صبا تصریح کرد: با شروع نقل و انتقالات طبیعی است که بازیکنان زیادی در بین تیم‌ها جابه‌جا می‌شوند و در این بین صبا مستثنی نیست، برخی بازیکنان از تیم ما رفته‌اند و قطعاً چهره‌های جدید جایگزین می‌شوند، ضمن اینکه تعداد زیادی از بازیکنان فعلی صبا برای همراهی کردن تیم در فصل آینده لیگ برتر اشتیاق دارند.

جذب بازیکنان جدید با نظر سرمربی جدید صبا

وی بیان داشت: در پایان هر فصل امکان هر تغییر و تحول در هر تیمی از جمله صبای قم وجود دارد و ممکن است بازیکنانی از این تیم جدا و چهره‌های جدید جایگزین شوند ولی منتظر نظر محمد مایلی‌کهن هستیم تا وی در خصوص جذب بازیکنان جدید در تیم صبا تصمیم بگیرد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم افزود: با توجه به اینکه قرار است سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس امسال از بیست و دوم تیرماه آغاز شود، طبیعی است که زمان کمی برای آماده‌سازی تیم وجود دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور تلاش بر این است تا بعد از اعلام برنامه‌های کادر فنی هرچه سریع‌تر با راه‌اندازی تمرینات، تیمی آماده و منسجم روانه سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شود و بدین ترتیب نگرانی اهالی فوتبال و هواداران صبا نیز برطرف شود.

انتظار مردم و هواداران از صبا برای عملکرد بهتر در لیگ سیزدهم

کشوری‌فرد با اشاره به نتایج فصل گذشته تیم صبا در مسابقات مختلف ابراز داشت: حضور صبا در سه میدان بزرگ و حساس مانند لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان سبب شده بود این تیم در شرایطی فشرده و حساس قرار بگیرد، ولی قطعاً انتظار مردم و هواداران این است که امسال عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دسته جمعی مسئولان استان بر این است که تیم صبا با حمایت بیشتر و امکانات بهتر روانه لیگ جدید فوتبال باشگاه‌های کشور شود تا بتوانیم از اثرات مفید این تیم بزرگ برای توسعه و تحول فوتبال استان بهره‌برداری کنیم.

پرورش بازیکنان بومی و تشکیل تیم‌های پایه اثرات مفید صبا در قم

کشوری‌فرد بیان داشت: از اثرات مفید صبا در فوتبال قم این است که در حال حاضر تیم‌های پایه این باشگاه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید با اتکا به نیروهای بومی فعالیت‌ می‌کنند و روز به‌ روز بر میزان علاقه‌مندی نوجوانان و جوانان قمی برای عضویت در این تیم‌ها افزود می‌شود.

وی تاکید کرد: نگاه مسئولان استان این است که صبای قم به سمت و سوی بومی شدن حرکت کند و این مهم تاکید استاندار قم است و مجموعه بخش‌های مرتبط با ورزش و فوتبال استان قم نیز این مهم را با جدیت پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول