اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

شیوه برگزاری مناظره‌ها تغییر کند/ فرصت مناظره‌ بسیار کم بود

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه برگزاری مناظره‌ها در صدا و سیما برای انتخاب بهتر مردم در 24 خرداد ماه، باید تغییر کند.

شیوه برگزاری مناظره‌ها تغییر کند/ فرصت مناظره‌ بسیار کم بود

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: شیوه برگزاری مناظره‌ها در روز گذشته باعث شد تا بسیاری احساس خستگی کنند و کاندیداها در زمان‌های بسیار محدود که در اختیار داشتند فرصتی برای صحبت کردن و اعلام برنامه‌های خود نداشتند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات محلی برای شناخت و انتخاب برنامه‌هاست، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری به طور کامل شناخته شود و مردم بتوانند از سخنان این افراد به توان اجرایی و توانمندی آن‌ها پی‌ببرند ولی این مناظره‌ها و شیوه برگزاری آن‌ها مجالی برای این فرصت به بینندگان نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مناظره‌ها به شیوه یاد شده تنها یک مزایا داشت، گفت: برگزاری این چنینی مناظره‌ها تنها این سود را داشت که از دو طرفه کردن مناظره و از مجادله بین کاندیداها جلوگیری می‌کرد و به این دلیل این روش تحسین برانگیز بود ولی کمبود فرصت برای اعلام برنامه‌ها و نحوه اعلام برنامه‌ها باعث شد تا کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فرصت لازم را برای بیان برنامه‌های خود در اختیار نداشته باشند.

نوری با اشاره به اینکه باید مناظره‌ها به مباحث کارشناسانه سوق داده شود، خاطرنشان کرد: باید به نحوی کار کرد که در مناظره‌ها مباحث کارشناسانه مطرح شود و مردم بر این اساس انتخاب کنند ولی در شیوه جاری برگزاری مناظره چنین فرصتی به کاندیداها داده نشده است و باید این روش اصلاح شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مناظره باید مجالی برای نقد برنامه‌های کاندیداها توسط خودشان و کارشناسان تعیین شود ولی در روش اجرا شده روز گذشته چنین مجالی در اختیار کاندیداها گذاشته نشد.

وی با اشاره به مزایای برگزاری مناظره‌های انتخاباتی افزود: برگزاری مناظره‌های انتخاباتی باعث می‌شود تا مردم به صورت یکسان از برنامه‌های کاندیداها مطلع شوند و در این بین از تبلیغات بصری و کاغذی در سطح جامعه کاسته می‌شود که این تنها بخشی کوچک از مزایای مناظره‌‌های انتخاباتی است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول