اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات شوش خبر داد

حفاری بدون استعلام دلیل قطعی خطوط تلفن شوش

رئیس اداره مخابرات شوش گفت: دلیل قطعی تلفن همراه شوش حفاری بدون استعلام شرکت راه‌آهن بود.

حفاری بدون استعلام دلیل قطعی خطوط تلفن شوش

عبدالنبی عقیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: با توجه به قطع شدن شبکه تلفن همراه و ثابت در شهرستان، اقدامات لازم برای رفع مشکل محقق شد.

وی افزود: بعد از گذشت چند ساعت، تیم عملیات رفع عیب این اداره محل قطعی خطوط تلفن را که در خارج از شهر در مسیر شوش ـ دزفول ایجاد شده بود را شناسایی کردند.

*حفاری شرکت راه‌آهن

رئیس اداره مخابرات شوش ادامه داد: با بررسی وضعیت معلوم شد که حفاری توسط شرکت راه‌آهن زاگرس منجر به قطع فیبر نوری و به طبع قطع و اختلال در شبکه همراه شهرستان شده است.

وی خاطرنشان کرد: این فیبر نوری که از شوش به طرف دزفول می‌رود در نقطه نزدیک به شرکت پگاه خوزستان قطع و منجر به اختلال در شبکه همراه شهرستان و تلفن شهر حر نیز شده بود.

*اختلال بیش از 10 ساعت

وی با اشاره به مدت زمان قطع بودن شبکه تلفن گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه، تیم عملیات رفع عیب مخابرات شهرستان قطعی شبکه را پس از گذشت شش ساعت رفع و ارتباط شبکه مجددا برقرار شد.

عقیلی در پایان بیان کرد: سایر ادارات شهرستان در راستای عدم ایجاد چنین مشکلاتی در صورت اقدام به حفاری باید از اداره مخابرات استعلام بگیرند تا دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی در شهرستان نباشیم.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول