اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر اعلام کرد

تحقق 94 درصدی تعهدات کارگروه توسعه اشتغال پیرانشهر

فرماندار پیرانشهر گفت: سال گذشته 94 درصد تعهدات کارگروه توسعه اشتغال پیرانشهر در بخش مشاغل خانگی محقق شد.

تحقق 94 درصدی تعهدات کارگروه توسعه اشتغال پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر اروج مجاهدی صبح امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پیرانشهر که با حضور فرماندار و اعضای کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال یکی از مباحث اساسی است که در این فرمانداری مد نظر قرار دارد.

وی با بیان اینکه با ایجاد اشتغال می‌توانیم جلو بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را بگیریم، تصریح کرد: ایجاد اشتغال جوانان به ویژه در نقاط مرزی این شهر یکی از اساسی‌ترین محورهای کارگروه توسعه اشتغال این شهرستان است.

مجاهدی بر حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی تاکید کرد و گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی در راستای ایجاد اشتغال پایدار باید مورد حمایت ویژه‌ای قرار گیرند.

فرماندار پیرانشهر با اشاره به آمار سال گذشته این شهرستان در ایجاد اشتغال، اعلام کرد: سال گذشته 3 هزار و 440 نفر از طریق مشاغل خانگی صاحب شغل شدند.

وی با بیان اینکه اعتبار و تسهیلات مورد نیاز برای این میزان اشتغال از بانک‌های عامل تامین شده است، گفت: سال گذشته 14 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات بانکی در زمینه ایجاد مشاغل خانگی پرداخت شده است.

مجاهدی از تحقق 94 درصدی تعهدات اشتغال این شهرستان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته شاهد تحقق بخش قابل توجهی از تعهد اشتغال این شهرستان بودیم.

وی اعلام کرد: مشاغل خانگی و حمایت از آن‌ها نیز عمدتا در قالب طرح‌هایی بود که از طریق سازمان‌های حمایتی به این کارگروه واصل شده بودند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول