اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق گچساران:

1200 انشعاب غیرمجاز برق در گچساران جمع‌آوری شد

مدیر توزیع برق گچساران با تأکید بر لزوم استفاده صحیح از انرژی برق گفت: در سال گذشته یک‌هزار و 200 مورد انشعاب غیرمجاز برق در این شهرستان جمع‌آوری شد.

1200 انشعاب غیرمجاز برق در گچساران جمع‌آوری شد

علی روانگرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت توزیع برق این شهرستان اقدامات و فعالیت‌های مؤثری در راستای رفاه حال مشترکان داشته که امید است با اقدام‌های صورت گرفته، فصل تابستان با کمترین میزان خاموشی سپری شود.

مدیر توزیع برق گچساران ابراز داشت: شرکت توزیع برق این شهرستان در تلاش است تا با فعالیت‌های به هم پیوسته بین صنعت برق و مشترکان، مصرف برق را منطقی و اصولی کرده تا بتوان با کارآیی بیشتر و هزینه کمتر به مطلوبیت یکسانی در زمینه برق دست یابیم. 

روانگرد با اشاره به اینکه انشعاب غیرمجاز برق، بدون دریافت مجوز از اداره برق و برخلاف قانون و مقررات انجام می‌گیرد، عنوان کرد: تعدادی از این انشعابات غیرمجاز برق پس از طی مراحل قانونی و لازم، به انشعاب مجاز تبدیل می‌شود.

گچساران 45 هزار مشترک برق دارد

وی با اشاره به جمع‌آوری یک هزار و 200 مورد انشعاب غیر مجاز برق در گچساران در سال گذشته خاطرنشان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از مشکلات توزیع برق بوده مانعی بزرگ در راه توسعه شبکه برق و خدمات‌‌رسانی به مشترکان است.

روانگرد تصریح کرد: این انشعابات غیرمجاز علاوه بر خسارت‌های زیاد به ترانس‌ها، خطوط و شبکه برق، سبب ایجاد نوسانات برق در انشعاب مشترکان برق قانونی می‌شود.

وی افزود: وجود برق‌های غیرمجاز در گچساران منجر به هدرروی برق شده و خسارت‌های زیادی به شبکه‌های توزیع وارد می‌کند.

روانگرد ابراز داشت: شرکت توزیع نیروی برق گچساران به حدود 45 هزار مشترک برق خدمات‌رسانی می‌کند که در این راستا همکاری هر چه بیشتر مردم ضرورت دارد.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول