اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی:

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در 29 بخش از جمله قرآن و فرهنگ رضوی، مشاوره‌های قرآنی، حفظ قرآن کریم و بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید سرابی صبح امروز در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت که در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهم در عرصه استان که همه ساله شاهد برپایی آن در ماه مبارک رمضان هستیم نمایشگاه قرآن و عترت در خراسان‌رضوی است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و با کیفیت‌ترین نمایشگاه‌ها در سطح کشور از دیرباز مطرح بوده گفت: هماهنگی و همدلی در بین دستگاه‌های استان خراسان‌رضوی یکی از مهم‌ترین دلایل این ادعا است.

سرابی با تاکید بر اینکه معرفی، اطلاع‌رسانی و عرضه محصولات، استعدادها ظرفیت‌های قرآن در استان یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است، گفت: ارتقا جایگاه فرهنگ قرآن و عترت در فرهنگ عمومی و ایجاد بستر مناسب در جهت ترویج این دو فرهنگ از دیگر ضرورت‌ها برای برپایی این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: انتظار می‌رود هشتمین نمایشگاه در شهر علی ابن موسی الرضا (ع) یکی از بهترین‌ها در شأن هشتمین امام باشد.

سرابی بیان کرد: این دوره از نمایشگاه شامل 29 بخش از جمله  قرآن و فرهنگ رضوی، مشاوره‌های قرآنی، حفظ قرآن کریم و بصیرت عاشورایی است.

در ادامه سیدمحمد پژمان، شهردار مشهد اظهار کرد: در نمایشگاه قرآن و عترت تلاش بر این است که مردم با قرآن بیشتر انس گرفته و فرهنگ قرآنی ترویج شود.

وی افزود: شهرداری مشهد مانند سال‌های گذشته نیز تمام تلاش خود را برای فرهنگ‌سازی قرآنی و ترویج و تبیین آموزه‌های قرآن در راستای برگزاری شکوهمند هشتمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت به کار بسته است.

پژمان شناخت قرآن، را درک درست مفاهیم و کلمات آن دانست و تصریح کرد: گام برداشتن در ترویج و اعتلای فرهنگ قرآنی سعادتی عظیم است.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول