اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کازرون:

بیش از 160 هزار نفر در کازرون واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار کازرون از وجود بیش از 160 هزار فرد واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان خبر داد و گفت: نزدیک به 5 هزار نفر کار برگزاری انتخابات و اخذ رأی در سطح این شهرستان را به عهده می‌گیرند.

بیش از 160 هزار نفر در کازرون واجد شرایط رأی دادن هستند

الیاس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: دشمنان با تمام قوا تلاش می‌کنند تا مردم حضوری کمرنگ در انتخابات داشته باشند؛ بنابراین در این راستا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در راستای بصیرت‌افزایی، شور و نشاط انتخاباتی باید تلاش مضاعف کنند.

وی از تمام اقشار جامعه، گروه و جناح‌های سیاسی این شهرستان که دل در گرو انقلاب دارند خواست با حضوری حماسی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب شکوه ویژه‌ای به دو انتخابات پیش رو بدهند تا باعث ناامیدی دشمنان انقلاب شوند.

فرماندار کازرون با بیان اینکه تا یک روز قبل از انتخابات و اخذ رأی امکان رد صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید از انجام هرگونه فعالیت غیرقانونی پرهیز کنند.

محمدی در ادامه از تمام دستگاه‌های دولتی و مسئولان محلی این شهرستان خواست تمام امکانات خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده کرده و در اختیار فرمانداری و بخشداری‌های تابعه قرار دهند.

وی ادامه داد: با حرکت کاروانی طرفداران نامزدها در سطح شهر به شدت برخورد می‌شود و در این راستا نیروهای انتظامی اجازه حرکت به آنان را نمی‌دهند.

این مسئول در پایان گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی 160 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان وجود داشت که با افزایش 1.7 جمعیت «رأی اولی‌ها» به بیش از 160 هزار واجد شرایط می‌رسد.

انتهای پیام/2448/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول