اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 203

بروز مشکلات شهری نتیجه طرح‎های ناکارآمد است

یک مدرس دانشگاه در گرگان نسبت به جلوگیری طرح‎های ناکارآمد، غیرضروری و غیرکارشناسی تاکید کرد و گفت: بروز مشکلات شهری نتیجه طرح‎های ناکارآمد است که علاوه بر اتلاف هزینه بیت‎المال، مردم را دچار دغدغه و سردرگمی می‎کند.

بروز مشکلات شهری نتیجه طرح‎های ناکارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدقربان سیاه‎بالایی در جمع فرهنگیان و اساتید دانشگاهی اظهار داشت: تهیه طرح‎های متناسب بومی و تسریع در اجرای آن، نتایج مطلوب‎تری در جامعه خواهد داشت که نتیجه آن منجر به رفاه و آسایش عموم مردم می‎شود.

وی مبارزه با رانت و ویژه‎خواری در فرصت‎ها و برنامه‎ها را اولویتی مهم خواند و تصریح کرد: مسئولان همواره باید دغدغه خدمت‎رسانی به مردم را داشته باشند و خود را خادم بدانند و از تمامی لحظات و فرصت‎ها برای خدمت به مردم غفلت نکنند و باید کارهای خود را روزانه محاسبه کنند قبل از آنکه در پیشگاه عدل الهی مورد مواخذه قرار بگیرند.

خلاء و شکاف مدیریت را با «مشارکت عمومی» پر کنیم

این مدرس دانشگاه در گرگان با تاکید بر اینکه قدرت اجرایی باید حالت اجتماعی پیدا کند، اذعان کرد: باید خلاء و شکاف مدیریت را با «مشارکت عمومی» پر کنیم که این مهم یقیناً با برنامه‎ریزی تحقق خواهد یافت.

سیاه‎بالایی متذکر شد: مردم میل زیادی به مشارکت جمعی در حل و فصل امور شهری دارند که باید از این ظرفیت، هوشمندانه استفاده کرد و به تسریع و سهولت امورات مردم پرداخت.

وی ابراز داشت: تقویت مدیریت و بهره‎گیری از خرد جمعی در تصمیم‎سازی و تصمیم‎گیری از عواملی است که اگر در لایه‎های مسئولیت قرار بگیرد شاهد کاهش مشکلات در سطح جامعه خواهیم بود.

تلاش باید برای بهبود معیشت، رفاه و آسایش مردم باشد

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه برخورداری از روحیه خدمتگزاری، ولایتمداری، تخصص، تعهد و تدبر باید ملاک گزینه اصلح از سوی مردم در خلق حماسه سیاسی باشد، عنوان کرد: مشارکت پرشور مردم در 24 خرداد پای صندوق‎های رأی، حماسه سیاسی را رقم می‎زند و خط قرمزی بر همه فتنه‎ها و توطئه‎های دشمنان خواهد بود.

سیاه‎بالایی بیان داشت: کسانی که درصدد قبول مسئولیت برای خدمت به مردم هستند باید ظرفیت لازم را در خودشان ببینند و مدیریت دینی و کارآمدی خود را در اداره جامعه اثبات کنند و تلاش آنها باید برای بهبود معیشت، رفاه و آسایش مردم باشد.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول